Gå til innhold

Tråden for oss som liker sære&gode dvdcover.

dimiles

Anbefalte innlegg

Som en glad filmkjøper legger jeg merke til at ordentlig gode filmer venter jeg med å kjøpe til jeg finner en utgave jeg virkelig liker. Veldig forskjell på det å kjøpe-med-en-film-fra-Rema-for-å-se-på-kvelden og det å finne en god utgave av en film du tidligere kun har sett nedlastet / hos en kompis.

Finnes det flere i klubben? Vil dere helst ha gode (og pene!) utgaver av favorittfilmene? Og hvor kjøper dere de evt? Regner meg kanskje som litt sær, men er endel av eierfølelsen å ha et pent og ordentlig cover til de virkelig storfilmene. :wee:

Denne blir nok mitt neste kjøp. Makan til gjennomført cover på gjennomført film. :)

dimiles

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel vel, den forrige tråden døde tydeligvis ut og handlet om noe litt annet.. ^^

Edit: The Shawshank Redemption.

Har fortsatt ikke sett noen breath-taking utgaver av denne filmen, men denne var jo ikke så verst. :wee:

Edit: Fant en ny utgave av Boondock Saints. Han fyren her er en smule interessert kan man si. Føler forsåvidt at coveret også her var litt fetere enn det i første post.

LINK

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Edit: Fant en ny utgave av Boondock Saints. Han fyren her er en smule interessert kan man si. Føler forsåvidt at coveret også her var litt fetere enn det i første post.

LINK

7341240[/snapback]

Den utgaven av Boondock har en kompis. Du får kjøpt den hos CDON.

"En smule interessert"? Disser du folk som har filmer stående sånn? Jeg har Donnie Darko (tin-box) stående sånn! :mad:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:p

EDIT: Jeg kan jo like så godt poste den utgaven jeg har av DD da:

post-46601-1164392585_thumb.jpg

cover.jpg

På dette coveret har du bare alt. Du har himmelen, som har en god del å si i filmen (himmel, tid, rom, osv). Du har Frank, kaninen, og inni omrisset av han er alle hovedkarakterene i filmen. Selvsagt har du jo logoen også. Det står 28.06.42.12 der, som også er viktig i filmen.

EDIT2: Noen flere spesialiteter fra samlingen min:

Evil Dead 1 & 2:

post-46601-1164392686_thumb.jpg

Disse to elsker jeg simpelthen. Tar dem opp nå og da for å studere sidene, og nyte den deilige bensin-lukta som oser opp hver gang jeg åpner dem. :love:

Tin-Tin tin-boksen:

post-46601-1164392758_thumb.jpg

Hva kan jeg si? It's Tin Tin in a tin!

LOTR-trilogien:

post-46601-1164392817_thumb.jpg

Disse har vel alle sett. Likevel, nydelige utgaver.

EDIT3: Dimiles, personlig synes jeg nå den europeiske versjonen av Die Hard boksen er mye tøffere. Bare synd at 3'ern er så kraftig sensurert.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
En av grunnene til at jeg ikke kjøper så mange DVD'er er nettopp at coverene er så grusomt kjedelige. I tillegg så er nesten alle collectors og special editions på norsk også i vanlig cover, mens amerikanerne for lekre covere i metall og lær.

7459270[/snapback]

Jeg misunner nesten franskemennene mer. Da jeg var i frankrike for noen måneder siden fant jeg massevis utrolig lekre utgaver av asiatiske filmer, dessverre var de bare tekstet til fransk :(

Et annet festelig cover er coveret til første sesong av Wonder Showzen. Se dette klippet så skjønner du hva jeg mener: http://www.youtube.com/watch?v=vVFyf0YaOhY

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...