Gjest 20 år Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 For et par år siden møtte jeg en kjempesnill jente på en fest. Det endte med klining. Noen dager senere ble det mer klining med henne, og etter noen uker ble jeg bedt med hjem og vi hadde sex. Hver gang dette skjedde var vi ganske påvirket av alkohol. Uansett, slik fortsatte det i rundt 8 måneder. Jeg kom til henne en del ganger i måneden for å kose, snakke og ha det gøy sammen. Det fungerte egentlig veldig bra og jeg var lykkelig. Hun elsket dessuten hvordan jeg fikk henne til å slappe av ved å stryke henne langsomt over kroppen i timevis. Men det tok dessverre brått slutt etter rundt 8 mnd. Hun spurte aldri om jeg ville komme til henne lenger og det passet aldri for henne. Prøvde desperat å få litt kontakt, men det ble vanskelig. Ringte henne for å be henne på middag ca. 3 uker på rad, men hun "kunne ikke". Jeg ga opp og var vel egentlig veldig såret siden jeg ikke fikk noe svar. Møtte henne igjen på en fest etter ca. 4 måneder etter at jeg sist hadde sett henne. Prøvde å stryke fingrene mine over armen hennes slik som hun ELSKET tidligere, men hun bare avviste meg og ble irritert tror jeg. Det er nå over 1,5 år siden vi sist hadde det gøy sammen og jeg har fortsatt ikke klart å glemme henne. Jeg prøver, men det går ikke. Det beste jeg kunne tenke meg var å få det tilbake som det var. Jeg er ikke interessert i andre jenter, kun henne. Jeg klikker inni meg snart. Hva skal jeg gjøre? Hvorfor er jeg så opphengt i denne personen? Jeg har så vidt tatt på mennesker av motsatt kjønn siden det ble slutt på moroa. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sikkert fordi du har forelsket deg i henne igjennom disse 8 månedene. Har du funnet noen grunn til hvorfor hun har vært så avvisende? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hun merket kanskje at du hadde mer følelser for henne enn hun hadde for deg. Eller det motsatte, kanskje hun trodde du var ute etter noe mer "rotekompis" enn kjæreste. Og kanskje det var ikke helt det hun var ute etter og gikk lei til slutt. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Eneste tips jeg har, som har hjulpet meg til å få en slutt på slike situasjoner er å spørre hvorfor det gikk som det gikk. Forhåpentligvis vil det hjelpe Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Sleep, don't weep, my sweet love Your face is all wet and your day was rough So do what you must do to find yourself Wear another shoe, paint my shelf Those times that I was broke, and you stood strong I think I found a place where I... Sleep, don't weep, my sweet love Your face is all wet 'cause our days were rough So do what you must do to fill that hole Wear another shoe to comfort the soul Those times that I was broke, and you stood strong I think I found a place where I feel I will... Sleep, don't weep, my sweet love My face is all wet 'cause my day was rough So do what you must do to find yourself Wear another shoe, paint my shelf Those times that I was broke, and you stood strong I hope I find a place where I feel I belong Sleep, don't weep, my sweet love My face is all wet 'cause my day was rough Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er nå over 1,5 år siden vi sist............ 7341078[/snapback] Kom deg videre med livet Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Her var det mye tulleposter. De er borte nå. La være med sånt er dere snille. Geir Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Eneste tips jeg har, som har hjulpet meg til å få en slutt på slike situasjoner er å spørre hvorfor det gikk som det gikk. Forhåpentligvis vil det hjelpe 7341239[/snapback] Enig med Vizla. Tror mye av grunnen til trådstarters "opphengthet" er at han aldri fikk svar på hvorfor hun plutselig ikke var interessert. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er nå over 1,5 år siden vi sist............ 7341078[/snapback] Kom deg videre med livet 7341735[/snapback] enkelt å si.. men det kan være værre enn som så Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ser ikke ut som om dere snakket så mye om ting..dere bare levde sammen. Og dere snakket ikke da ting tok slutt heller. Da går det ikke alltid så bra dessverre. Tror det beste du kan gjøre er å se lyst på det - du vil nemlig glemme disse følelsene når du treffer den neste jenta i ditt liv . Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Poster som ikke har noe godt for seg slettes uten forvarsel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå