Autofil Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Jeg har en del bilder lagret i Microsoft Office Picture Manager. Hvordan kan jeg få lagt en copyright © Xxxxxx og et navn på disse bildene før jeg legger de ut på f.eks: et forum?? Endret 23. november 2006 av Autofil Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Du kan gjere dette t.d. med Irfanview slik eg har skildra her, eller FastStone Image Viewer -- dei er heilt gratis begge to. Forklaring for FastStone følgjer: Start programmet, og gå til Tools ---> Batch Convert/Rename. Finn alle bileta du vil ha med, og trykk Add/Add all, so dei kjem opp i lista til venstre. Viss alle bileta ligg i same mappe, gå til den øvste mappa, og trykk Add all. Alle bilete i alle undermapper vert med. Nede til høgre har du ein del val. Hak av for «Use folder structure in output folder» for å bevare mappestrukturen. Det neste er å velge Output format. JPG er det naturlege valet. Trykk på Settings for å velge kompresjonsnivå. Vil du gje dei nye namn, hak av for Rename. Teksten legg du til ved å hake av for «Use advanced options» og so gå inn på dei (trykke på knappen like ved sida av). I vindauget som kjem opp er det mange val, som å resize, rotere, crope, legge til vannmerke, og tekst. Gå til den fanen og hak av for Use text. Du kan hente tid/dato frå EXIF ved å trykke på «Insert variable» og velge frå menyen. © hentar du frå karakterpaletten, eller kva den heiter på norsk. Trykk windowstast + R, skriv inn charmap og trykk enter. Andre val der er plassering, gjennomsiktigheit og skrifttype/storleik. Trykk OK, velg output folder (om du ikkje har gjort det allereie) og trykk Start. Endret 23. november 2006 av incanus Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå