geil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kom til å tenke på en funksjon jeg tror hadde vært nyttig da jeg lette etter komponenter til et nytt oppsett. Jeg ville likt å kunne legge til et "generelt" produkt som oppfyller visse gitte kriterier sammen med spesifikke varer i handlevognen. F.eks er jeg ute etter butikken der jeg billigst mulig får kombinasjonen C2D E6600, et spesifikt hovedkort (har ikke bestemt meg for hvilket ennå) og et hvilket som helst skjermkort basert på 8800GTS. Håper dette er godt nok forklart. Vet ikke om dette lar seg gjøre i det hele tatt, men det hadde vært en funksjon jeg ville satt pris på. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skjønner hva du mener. En, om litt, komplisert måte å gjøre det er jo å legge til et 8800 GTS-kort og trykke "erstatt", så får du opp en liste over kort i samme prissegment..? Lenke til kommentar
amund Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Flott innspill! Ut ifra informasjonen vi har i prisguiden så er dette fullt mulig å få til. Det krever noe programmeringsinnsats for å lage et brukervennlig verktøy som gjør det enkelt å navigere mellom eller sammenligne teknologier og produkter. I bunn og grunn kan dette lages som en PC-bygger hvor man først velger teknologi, og deretter går ned på produktnivå. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Støtter forslaget. Dette er noe jeg også hadde/har behov for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg