Isbilen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tenkte jeg skulle prøve å gjøre hybelen litt mer studievennlig, og derfor vurderer jeg å bytte ut 7 bråkete kabinettvifter med stillegående vannkjølegreier. Det som skal kjøles ned er: 1 stk Athlon64 3800+ (stock) 1 stk Radeon X850XT (som regel stock det også) 1stk Northbridge Hva må jeg regne med å punge ut for stillegående kjøling til noe slikt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skal du klokke? Hvis ikke, kan du prøve en Reserator 2. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Har hatt PCen i snart 2 år nå, og lite klokking har det blitt, så jeg tviler på at jeg gidder. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Drar du ofte på lan? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Nei, LAN har det vært dårlig med de siste 4 åra. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Om du liker en stor "dingz" med ukpraktiske løsninger så kan du jo kjøre på med zalman reserator. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 nå får du gi deg, duality. Dette er alt annet enn upraktisk. Det er enkelt å koble opp, lett å fylle, og stille som fy. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Reserator krever vel at man støvsuger mer enn en gang i kvartalet? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nja, det gjør vel ikke det mer enn pcen din vanligvis gjør. Det er jo tross alt ingen vifter som blåser støv gjennom ting slik at det fester seg fast. Lenke til kommentar
Duality Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dette er alt annet enn upraktisk... haha? Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har du plass og ikke drasser på pc'en din så er vel reerator veldig praktisk. Men på den andre siden er det deilig å ha alt i en og samme boks Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Drasser ikke på pc - check Plass - tja Det viktigste er at det er stille, og det skal jo reserator være. Har lest at den første versjonen var slik at du måtte huske å skru den på, går det an å koble v2 slik at den skrur seg på sammen med PC-en eller noe lignende? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det går an å bruke en relékobling for at den skal starte samtidig med maskinen. Dette finnes ferdig eller du kan lodde litt selv. Hvis du skal lodde selv, er det nok andre enn meg som har oppskrifter på dette... Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det går jo også an å ha den på hele tide. Hvis du bruker pc'en din veldig mye er det jo ikke så upraktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå