Nstin Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei Jeg har akkurat instalert windows på ny harddisk, men jeg har ikke noe lyd. Jeg har ingen cd-er med lyd driver på eller noe sånt. Jeg har lastet ned lyd driver før, men finner ikke noe nå Jeg har en Asus predator, jeg trur den heter det. Kjøpte den for 3 år siden hvis det har noe å si. Har leitet i flere timer, men finner ingen verdens ting. Jeg veit heller ikke lydkort jeg har. Men kan finne det ut hvis noen forteller meg hvordan jeg gjør det. Lydkortet er forresten integrert i hovedkortet. Setter veldig pris på hjelp Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Skriv opp hvilket HK du har så er det lettere å finne driveren. Er du uskikker så kan du lese det på HK. Enklest er det å lese på esken! Endret 23. november 2006 av Master Chiun Lenke til kommentar
n3xuZ- Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Hei! Sjekk ut denne! Eller så ligger den garantert på Asus sine hjemmesider! Klikk her.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Har sjekket Asus sine hjemmesider. Men ingen av de fungerte. Skal sjekke den andre siden når jeg kommer hjem fra skolen. Jeg vet ikke hvilket hovedkort jeg har, har heller ingen eske på det. Er det noen andre måter man kan sjekke det på? Står det på selve HK, og isåfall hvor på HK står det? Takker for svar Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Du må nok lete litt...men det skal stå et sted. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Finner ingen som funker på pcen min har leita en stund nå. Ingen som har noen glupe ideer? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har enda ikke funnet noen i det hele tatt. Ingen som har en Asus pc som kanskje kan dele sin lyddriver. Er jo verdt et forsøk Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Finner rett og slett ingen ting jeg.. er det ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Ka heiter hovedkorte ditt? (Du kan bruke "adia32" får og finne det ut) Endret 30. november 2006 av Neddo Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skriv opp hvilket HK du har så er det lettere å finne driveren. Er du uskikker så kan du lese det på HK. Enklest er det å lese på esken! 7341573[/snapback] Du må nok lete litt...men det skal stå et sted. 7342316[/snapback] Har prøvd å hjelpe deg. Men du må finne ut hvilket HK du har! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 På HK i selve pcen står det P4SC-EA Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg fant det ut!! Ikke rart jeg ikke fant driver da, hehe. HK mitt er ikke P4SC-EA selv om det står det :S HK mitt er Terminator P4 533A. Det fant jeg ut ved å søke på P4SC-EA på google <3 Men takk for all hjelp og støtte alle som har hjulpet meg. Setter veldig stor pris på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå