tunheim Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har et gammelt treskeverk (Compaq 5726) som jeg tenkte å ha gående i et hjørne av kontoret. Finnes det et "universellt" viftestyringsprogram? En eller annen windowsapplikasjon som kan sette ned hastigheten på vifta? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har et gammelt treskeverk (Compaq 5726) som jeg tenkte å ha gående i et hjørne av kontoret. Finnes det et "universellt" viftestyringsprogram? En eller annen windowsapplikasjon som kan sette ned hastigheten på vifta? 7340933[/snapback] Tror det må være støte på hovedkortet da Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hovedkortet må nok støtte styring av vifter, ja. Gjør det det, er Speedfan et godt program (forutsatt at det støtter maskinen/hovedkortet). Det enkleste er kanskje en fan-mate eller en slik en. Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Det enkleste er kanskje en (...) slik en. 7382837[/snapback] Hmmm... Hva er den saken godt for? At jeg kan kjøre vifta på 5 V istedet for 12 V? Men jeg hadde sansen for det Speedfan-programmet. Tukler litt med det nå Endret 29. november 2006 av tunheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå