lamial Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 På iriver n11 går det ikke an å bytte ut øreproppene... Hvis man skal få til det, må man bytte ut hele "toppen" på den, men jeg finner ingen steder hvor man kan få kjøpt det! Noen som vet hvor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 På iriver n11 går det ikke an å bytte ut øreproppene... Hvis man skal få til det, må man bytte ut hele "toppen" på den, men jeg finner ingen steder hvor man kan få kjøpt det! Noen som vet hvor? 7340896[/snapback] det må da være det dummeste påfunnet noen sinne o.o lodd på en lydutgang Lenke til kommentar
lamial Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Heh.. Ja, det er en fin spiller ellers. Men akkurat det er en tanke irriterende ja. Er en katt som har gnagd litt på øreproppene så.. Har funnet en side som har ting til denne spilleren, men ikke det jeg er på jakt etter. Men jeg vet at det finnes.. Lenke til kommentar
evila Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ta kontakt med iRiver,så ordner det seg! Lenke til kommentar
Lizzard] Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 http://www.megastorenorge.no/template/next...&searchcat=HOME topp del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå