Gå til innhold

ASUS F3JP - i bilder + benchmarks!

Thlian

Anbefalte innlegg

I batterimodus så kan man selv velge hvor mye av CPU som skal være i bruk. Min står i 50% og fungerer gull på det.. Setter den uansett på game eller high performance når jeg spiller og da går CPU på 100%..

I strømmodus (adapter) så går CPU på 100% uansett hvilken modus du bruker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I batterimodus så kan man selv velge hvor mye av CPU som skal være i bruk. Min står i 50% og fungerer gull på det.. Setter den uansett på game eller high performance når jeg spiller og da går CPU på 100%..

I strømmodus (adapter) så går CPU på 100% uansett hvilken modus du bruker...

7871149[/snapback]

Not true. Når den er i "Quiet Office" bruker den bare 50 eller 25%.

Hva er forskjell på High Performance, Super Performance og Game?

Lenke til kommentar

QUOTE(sorcer83 @ 02/02-2007 : 16:59)

QUOTE(Afseth @ 14/01-2007 : 13:22)

Vurderer å kjøpe denne selv. Men hvordan er støynivået? Går vifta mye, og støyer den?

*

Det er lite støy i denne pcen... Så å si lik 0 til "vanlig" windows bruk..

Hvis du skal spille så er det klart at pcen vil støye mer, men det gjør da ikke noe da du sannsynligvis spiller med litt lyd.

Jeg har også på denne pcen om natta ca 2,5m ifra hodet mitt og det er ikke noe problem smile.gif

*

Er veldig fornøyd med lydnivået. Den støyer en del når den er i "Super Performance"-modus og spill, men ikke så høyt at dette irriterer. Litt musikk på, så hører man ikke dette.

I "Quiet Office"-modus er det ikke så høyt lydnivå. Men det er en vifte som surrer og går hele tiden. "Quiet Office"-modusen benytter seg bare av 25% av prosessoren.

Hmm.. Har dere ordnet noe på instillingene til vifta? Jeg har nemlig en splitter ny F3Jp, som står på døgnet rundt ca 3 meter fra senga.. Og vifta synes jeg bråker for mye, den går hele tiden, selv om jeg ikke har noen krevende programmer som står og går. Maksina er så og si lydløs når vifta ikke går, men fryktelig irriterende at det skal bråke like mye fra den ved "vanlig" bruk som ved spillbruk.

Ellers må jeg si maskina er helt super! (Eneste minus er at lydinngangen er på framsiden, siden jeg har anlegget koblet til)

Endret av Thomas___
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...