Gå til innhold

ASUS F3JP - i bilder + benchmarks!

Thlian

Anbefalte innlegg

Nå får jeg ikke kjøpt på høyere oppløsning på 3DMarks enn 1024x768, fordi jeg gidder ikke kjøpe pro-versjonen.

Men fant ut at en fikk ikke høyere score ved å legge ned bakgrunnsprogrammer!!

Har også avinstallert en masse Asus software uten at dette hjalp!

Kan man på noen måte klokke om skjermkortet sitt??

7354327[/snapback]

Kanskje du skal prøve maskinen og skjermkortet før du i det hele tatt tenker klokking av produktet... "mulig du er fornøyd uansett"

Det går sikkert an å klokke den opp noe men det tror jeg hadde vært mitt siste valg da du ikke får noe enorme forskjeller alikevel....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bedre enn X1600 uansett, men jeg har et veldig krevende klipp i 1080p Full HD liggende som jeg skal prøve så vi får se om den takler det!

Maskina liker absolutt IKKE å gjøre dette samtidig:

1. Brenne DVD

2. Kjøre unpacking med winrar

3. Quickpar.....

4. Nedlasting

I mine øyne, litt for svakt!!

Lenke til kommentar
Bedre enn X1600 uansett, men jeg har et veldig krevende klipp i 1080p Full HD liggende som jeg skal prøve så vi får se om den takler det!

Maskina liker absolutt IKKE å gjøre dette samtidig:

1. Brenne DVD

2. Kjøre unpacking med winrar

3. Quickpar.....

4. Nedlasting

I mine øyne, litt for svakt!!

7355003[/snapback]

Kjøp deg mer ram så skal det gå som en lek, gjør ihvertfall det hos meg med 2 GB :)

Lenke til kommentar
Ja, så lenge du har 1GB brikke og ikke 2x512 brikker i pcen..

Det er 2 plasser til ram i denne pcen.

7366559[/snapback]

HVordan finner jeg ut det?

7367099[/snapback]

Det sitter 1X1024 MB brikke i maskinen din så du trenger bare å kjøpe en maken å sette den inn i den ledige slotten "1024MB DDRII 667 "

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Da har jeg fått storebroren til denne med 7200CPU og 2GB RAM i hus. Må si at alt er helt konge ennå...

Testet 3d Mark 03 og fikk da 1000 poeng mer enn det som er tidligere vist her.. (altså 7170 poeng)

Har også spilt BF2 i 1400x1050, 4x AA og medium/high på instillinger..

Det gikk kjempebra og har ikke slitt i det hele tatt...

All good :w00t::love:

Endret av sorcer83
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Vurderer å kjøpe denne selv. Men hvordan er støynivået? Går vifta mye, og støyer den?

7718254[/snapback]

Det er lite støy i denne pcen... Så å si lik 0 til "vanlig" windows bruk..

Hvis du skal spille så er det klart at pcen vil støye mer, men det gjør da ikke noe da du sannsynligvis spiller med litt lyd.

Jeg har også på denne pcen om natta ca 2,5m ifra hodet mitt og det er ikke noe problem :)

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe denne selv. Men hvordan er støynivået? Går vifta mye, og støyer den?

7718254[/snapback]

Det er lite støy i denne pcen... Så å si lik 0 til "vanlig" windows bruk..

Hvis du skal spille så er det klart at pcen vil støye mer, men det gjør da ikke noe da du sannsynligvis spiller med litt lyd.

Jeg har også på denne pcen om natta ca 2,5m ifra hodet mitt og det er ikke noe problem :)

7856601[/snapback]

Er veldig fornøyd med lydnivået. Den støyer en del når den er i "Super Performance"-modus og spill, men ikke så høyt at dette irriterer. Litt musikk på, så hører man ikke dette.

I "Quiet Office"-modus er det ikke så høyt lydnivå. Men det er en vifte som surrer og går hele tiden. "Quiet Office"-modusen benytter seg bare av 25% av prosessoren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...