RandiA Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Skulle gjerne hatt litt hjelp her. Har ikke drevet så mye med DVD brenning, bare CD-brenning.(Med Nero, som jeg er kjent med, men uten DVD-brenne-program) Men nå skulle jeg gjøre noen jobber i dag, og har brukt utallige DVD-plater. Jeg har Record Now-6 på min laptop. Skulle brenne en DVD jeg hadde på harddisk. Og en DVD med bildene mine som en sikkerhet. Men uansett hva jeg gjorde etter oppskriften kom jeg aldri lengre, eller forbi denne "merknaden": "En eller flere av opptaksenhetene brukes av Windows. Disse enhetene kan ikke benyttes til opptak før du løser ut diskene". Jeg vet ikke noe som ble brukt av windows, jeg løste ut og satte inn igjen. Hadde gjort klar alle filene som skulle brennes, og det var god plass til dem på DVD'n. Noen som har peiling på hva jeg eventuelt gjorde feil. Nå har jeg brukt 6 timer på denne jobben, phuuh. Har Windows XP som operativ-system. Takknemlig for HJELP. RandiA PS Har kjøpt Nero 7 så alt har ordnet seg Endret 20. desember 2006 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå