Complexity Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hvordan urinerer du? Gutter: Gjennom smekken? Slenger utstyret opp av buksen? Drar ned hele buksen? Sitter ned? Jenter: Sitte ned? (er vel standard?) Sitte baklengs? Stå? har lite å gjøre så la oss diskutere dette litt Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hm, trodde denne diskusjonen var forbeholdt barnehagen jeg da Vel, jeg står å pisser som alle andre gutter tenker jeg Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hm, trodde denne diskusjonen var forbeholdt barnehagen jeg da Vel, jeg står å pisser som alle andre gutter tenker jeg 7340270[/snapback] ja men i kveld er jeg litt barnslig Brukte jo ordet urinere da jeg måtte være "litt" voksen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Drar ned buksa, unødvendig tråd som snart blir stengt tror jeg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg drar buksa ned til litt under skinkene, drar tilbake forhuden, tar opp doringen og roterer penis i en søt liten runding mens jeg presser på alt jeg har. Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg pleier å ta tissen og ligge den motsatt vei mellom lårene, sånn at jeg tisser bakover Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Ein poll er vel på sin plass her? Ellers blir denne tråden rimeleg meiningslaus. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ein poll er vel på sin plass her? Ellers blir denne tråden rimeleg meiningslaus. 7340307[/snapback] Enig Hadde vært digg hvis en moderator kunne fikset det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 I edru tilstand: Gjennom smekken Etter en flaske José Cuervo: Sittende Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det betyr at emnet (topic) for OT-baren ikke er bestemt, men avgjøres av brukernes interesser. Men det betyr ikke at det er fritt fram for alle slags innlegg. Vi ønsker den samme høye kvalitet over denne delen av forumet som de andre. Da vil det være emner som ikke passerer nåløyet her som på resten av forumene. Vi ønsker et forum hvor folk flest får lyst til å bidra, uansett alder og interesser, og da må det være en viss kvalitet på bidragene. Dette er de fleste brukere interessert i, og da må vi alle bidra til at nivået opprettholdes. Det som er morsomt for noen, er det ikke nødvendigvis for andre. Her som ellers i samfunnet gjelder noen normer og sosiale koder, og de er i utgangspunktet ikke så forskjellige. Tenk før du poster, og er du i tvil om emnet hører hjemme her så kontakt moderatorteamet før du poster. Denne tråden er veiet mot det ovenstående, og funnet altfor lett. Om trådstarter kjeder seg behøver han ikke plage forumet med tulletråder. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg