Gå til innhold

Hjelp til CoD3! xbox 360

ikkeibruken

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk nylig call of duty 3 til xbox 360. Og jeg strever med noe i spillet. Rett etter man er ferdig med traininga og man har kommet sånn 10 min ut i kamp, så skal man cleare et hus. Og i det man passerer en dør, andgriper en fiende deg og det er noe nytt som ikke har vært på de tidligere spillene, sånn at fienden slår vekk geværet ditt og holder deg nede så må man trykke RB og LB for å sku ham vekk. Og det som skjer da er at jeg skur ham vekk, men i det jeg har skudd ham vekk dunker han meg alltid i hode med geværet uten at jeg rekker å gjøre noe. :(

Noen som vet hvordan jeg kan få tatt denne fienden? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trykk avtrekkerne så fort du kan til enten A B X Y kommer opp, og trykk knappen, da er det du som slår han med våpenet, og presto. Har selv dumma meg ut med å trykke febrisk på feil knapp  :blush:

7340227[/snapback]

Seriøst? Håper det finnes en opsjon for å skru av det tullet der (virker som en Wii/PS3 gimmick som ikke burde vært på X360-versjonen) ...

Lenke til kommentar

tull? Hvilket tull? Dette er ikke sixaxis risting med kontroller opplegg. Man trykker høyre og venstre avtrekker for å presse geværet mot tyskeren (og forhindre at han gjør det med deg), for så å få en tilfeldig knapp opp som man trykker for å slå til han.

Det er ett aspect i spillet, og man møter på det ca...4-5 ganger? Og det er derimot ikke slik at man må hamre løs, eller trykke så fort at man får blemmer slik man måtte på f.eks. MGS spillene om man spilte på extreme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...