ikkeibruken Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei! Jeg fikk nylig call of duty 3 til xbox 360. Og jeg strever med noe i spillet. Rett etter man er ferdig med traininga og man har kommet sånn 10 min ut i kamp, så skal man cleare et hus. Og i det man passerer en dør, andgriper en fiende deg og det er noe nytt som ikke har vært på de tidligere spillene, sånn at fienden slår vekk geværet ditt og holder deg nede så må man trykke RB og LB for å sku ham vekk. Og det som skjer da er at jeg skur ham vekk, men i det jeg har skudd ham vekk dunker han meg alltid i hode med geværet uten at jeg rekker å gjøre noe. Noen som vet hvordan jeg kan få tatt denne fienden? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 trykk avtrekkerne så fort du kan til enten A B X Y kommer opp, og trykk knappen, da er det du som slår han med våpenet, og presto. Har selv dumma meg ut med å trykke febrisk på feil knapp Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Ok hehe. Får til å teste i morra. Men tusen takk for respons Lenke til kommentar
ikkeibruken Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Gjorde det du sa funka fett Fikk endelig slått ned den tosken Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 trykk avtrekkerne så fort du kan til enten A B X Y kommer opp, og trykk knappen, da er det du som slår han med våpenet, og presto. Har selv dumma meg ut med å trykke febrisk på feil knapp 7340227[/snapback] Seriøst? Håper det finnes en opsjon for å skru av det tullet der (virker som en Wii/PS3 gimmick som ikke burde vært på X360-versjonen) ... Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 tull? Hvilket tull? Dette er ikke sixaxis risting med kontroller opplegg. Man trykker høyre og venstre avtrekker for å presse geværet mot tyskeren (og forhindre at han gjør det med deg), for så å få en tilfeldig knapp opp som man trykker for å slå til han. Det er ett aspect i spillet, og man møter på det ca...4-5 ganger? Og det er derimot ikke slik at man må hamre løs, eller trykke så fort at man får blemmer slik man måtte på f.eks. MGS spillene om man spilte på extreme. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Synes bare det høres skikkelig teit ut, og at det virker som det er opprinnelig laget for Wii/PS3-kontrollerne. Men vi får se, har ikke fått CoD3 fra Play-Asia enda. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Skikkelig teit, ja. Husker noen anmeldere sa det var virkelig spennende, og selv om jeg ble litt overrasket første gang var de andre litt vel opp lagte. Fatter ikke hvorfor det er med, men antar de hadde for lite å gjøre... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Tråden flyttes til en bedre rette plassering! Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå