Yidaki Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Heisann alle guruer Jeg har et problem, som bare blir verre og verre. Noen spill, som f.eks Rallisport Challenge, begynner å hakke veldig, som om Hdisken jobber, og det går sta-ka-to framover :smile: Til å begynne med går alt glidende og supert, så begynner f......pet. Har en rimelig bra maskin tror jeg, men har aldri oppdatert bios. Kan dette være et problem, og vil jeg merke forskjell på en oppdatering? Takk for all hjelp på forhånd K7T-TURBO LMTD EDITION 512 MB SDRAM (litt treg ram, vet det) 80 GB WESTERN DIGITAL HD GEFORCE 4-TI 4400 AMD 1,4 GHZ (nye drivere lastet ned nettopp 40.72)...en god del bedre bare det, men problemet kommer etter en stund uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Slå av on-line scanning i virusprogrammet ditt! Lenke til kommentar
©-Man Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 prøv også å defragmentere harddisken din Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Du må også si at du har installert via 4in1 4.43, ellers foreslår jeg viaarena.com. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Det hakker hos meg også når jeg kjører DC på full guff :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå