finfyr Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Sliter med NAT gjennom Azureus, og har nå lest opp og ned på forumet. Har prøvd meg på å konfigurere routeren, uten hell... Ser noen noen feil med oppsettet i routeren, se vedlegg. Har prøvd med også andre porter, men får bare NAT feil hver eneste gang. Brannmuren i windows er deaktivert. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har samme router og bruker samme program også Gå inn på DMZ og skriv ip navnet på pc'en du vil skal være utenfor NAT. Funka ihvertfall for meg Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Fikk NAT ok, ja. Men...: The computer in the DMZ is not protected from hacker attacks. Ingen betydning dette altså? Men du har i tillegg gjort som jeg gjorde i vedlegget, ikke sant? Endret 22. november 2006 av and_mit Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Har ikke gjort noe mer, nei. Regner med at brannmuren på pc'en holder hackerne unna. Det går nok bra nå skal du se Endret 22. november 2006 av Spartan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå