Gå til innhold

Utrolig irriterende problem på ny CRT

Geir M

Anbefalte innlegg

Har hatt min samsung syncmaster 997 MB i litt over en måned nå. I det siste har det oppstått et problem, og det virker som det blir værre og værre. Etter at skjermen har stått på en stund (ca. 1-2 timer, kanskje mindre) så begynner det å komme lyse vertikale striper på begge sider av skjermen. Disse synes veldig godt ved mørke bilder, men ikke ved lyse bilder. Merker de f.eks. ikke nå mens jeg skriver dette. Noen som vet hva dette kommer av og om det er noe jeg kan gjøre? Eller kanskje jeg bare skal sende hele greia tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei !

Har hatt et lignende problem med min skjerm. Har samme stripene, bare at de er "bøyde" mot midten. Problemet forsvinner med meg når jeg kjører oppløsningen opp på 1200x1600. Allt lavere enn det vil på mørkere "bilder" gir vertikale striper . Enda verre blir det når jeg skruer oppløsningen enda lengre ned. Men det går stort sett greit. Har 1200x1600 både i spill og i wondows.

Edit : Jeg har en Medion skjerm BTW.

Mvh, Erlend

Endret av VolcomStone
Lenke til kommentar
Hei !

Har hatt et lignende problem med min skjerm. Har samme stripene, bare at de er "bøyde" mot midten. Problemet forsvinner med meg når jeg kjører oppløsningen opp på 1200x1600. Allt lavere enn det vil på mørkere "bilder" gir vertikale striper . Enda verre blir det når jeg skruer oppløsningen enda lengre ned. Men det går stort sett greit. Har 1200x1600 både i spill og i wondows.

Edit : Jeg har en Medion skjerm BTW.

Mvh, Erlend

7339918[/snapback]

Takk skal du ha. Det er bedre nå, men fortsatt mulig å se stripene.

[edit] Men det er like når man kjører filmer ol.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...