RattleBattle Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Først: Formålet med sticky-tråder er at den skal skille seg ut, skape oppmerksomhet og være et blikkfang og muligens besvare ofte stilte spørsmål. Hvis sju tråder, som er tilfellet i "programmer - programmer", blir sticky-tråder, har ikke da så godt som all hensikt med stidky-tråder forsvunnet? Kan man vennligst vurdere å sette en policy på antall sticky-tråder. Når halve siden blir fylt opp av stickier, synes jeg det bare blir dumt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Må si meg enig med deg der rattlebattle... helt klart, kan bli alt for mange stickys... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det du kan gjøre da er å lage en oppsummeringstråd med alle de viktigste trådene fra et forum. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er helt klart for mange klistrede emner på forumet. Som du sier skal klistrede emner være klistret for å trekke oppmerksomhet. Med gjerne syv klistrede emner eller mer i en kategori har de ingen egentlig hensikt. Så da må man jo få gjort noe med dette. Det er flere grunner til at det er så mange stickys, først og fremst på grunn av at det faktisk er mange emner som fortjener litt ekstra oppmerksomhet fordi andre brukere kan få bruk for et slikt emne. En grei måte å løse problemet på er å lage en sticky som linker til alle de nyttige trådene i den aktuelle kategori. Snorre Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Eg bumper denne, ettersom det no vart endå ein annonsering i Programvare. Det hadde nok vore det beste der om ein gjer slik cun foreslår, og lager ein samletråd med linkar til nyttige trådar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Eg bumper denne, ettersom det no vart endå ein annonsering i Programvare. Det hadde nok vore det beste der om ein gjer slik cun foreslår, og lager ein samletråd med linkar til nyttige trådar. 7360642[/snapback] Om ingen gidder kan jeg gjerne lage en oppsummeringstråd i f.eks. Programvare og Windows. Endret 26. november 2006 av Slettet+56132 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Det hadde vært flott, men jeg savner fortsatt en policy på sticiker. Virker som det er litt tilfeldig hva som blir og hva som ikke blir. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Burde absolutt innføres, akkurat slik det er i WoW-forumet for eksempel. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Programvareforumet har nå fått en felles samletråd takket være en snill bruker så nå ble det mye ryddigere der inne https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=26 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Da skal jeg gyve løs på Windowskategorien i morgen med mindre noen andre vil det Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kom med noen ekspempler RattleBattle på unødvendige stickys... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kom med noen ekspempler RattleBattle på unødvendige stickys... 7381997[/snapback] Det har da aldri vært snakk om at stickys som er unødvendige? Greia er at stickys skal vekke ekstra oppmerksomhet, noe som det ikke gjør om det er 5-6-7 stickys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg