Gå til innhold

Hvilke låter spillte Trivium i går?

SwissChesus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, for det var så masse folk som Nyhus der som ikke klarer å verdsette noe annet enn hovedattraksjonen. Barnslig å bue på oppvarmingsbandet som enkelte gjor.

7339695[/snapback]

Haha, jeg buet ikke. Jeg heiet med og viftet med armene og hele pakka. Men det er for å vise at jeg respekterte de, ikke fordi musikken var bra. For det var utrolig kjipe greier.

Lenke til kommentar

Håper de spiller Fugue, Ember to Inferno og Falling to Grey i Åsane (Bergen) hvertfall! Har fått opp øynene for Trivium i de siste ukene, ser fram til å se de i morgen =)

Men håper virkelig ingen finner på å bue på Maiden (eller Trivium for den saks skyld) sånn som de gjorde i Danmark.. Selv om jeg forstår frustrasjonen over å ikke få høre de gode gamle..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Trivium spilte disse sangene i går:

Entrance Of The Conflagration

Detonation

Like Light To The Flies

A Gunshot To The Head Of Trepidation

To The Rats

Unrepentant

Anthem(We Are The Fire)

Pull Harder On The Strings Of Your Martyr

Lenke til kommentar

Detonation

Like Light To The Flies

To The Rats

Unrepentant

Anthem(We Are The Fire)

7340879[/snapback]

Takk for svar. Da blir det platekjøp på meg. Tips på første plate av disse?

//Swiss

Lenke til kommentar

Denne topicen er ikke noe meningsmåling om dere likte Trivium eller ei. Vennligst respekter det. Jeg syntes de holdt en veldig bra konsert og var meget habile på instrumentene de spillte. At enkelte her ikke likte låtene får være en annen sak.

//Swiss

Endret av SwissChesus
Lenke til kommentar
Jeg henger meg på sytekoret her. Makan til nivåforskjell mellom oppvarmingsband og hovedattraksjon har jeg aldri vært borti i mitt liv. Klart, Maiden eide jo, så det skal jo litt til for et oppvarminsband å holde koken. Mastodon i fjor var jo rimelig fett da.

7342420[/snapback]

Haha, jeg mener absolutt motsatt. Mastadon var rett og slett bare møkk, klarte ikke å få ut en bra tone av de instrumentene, alt var bare grøt og fikk ikke med et ord vokalisten sa. Dessuten var det mer liv på trivium i år en det var på mastadon forrige konsert. Men en ting kan vi sikkert være enige om. Oppvarmingsbandene har vel alltid en litt hardt jobb med å få publikum med på sangene, da det er hovedbandet folk venter på. Trivium var helt ok, de har noen bra sanger. Fint de synes det var bra og komme til Norge.

Ps, hørte at mastadon har fått mye skryt på sin siste plate, har ikke hørt den.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Detonation

Like Light To The Flies

To The Rats

Unrepentant

Anthem(We Are The Fire)

7340879[/snapback]

Takk for svar. Da blir det platekjøp på meg. Tips på første plate av disse?

//Swiss

7341897[/snapback]

anbefaler at du kjøper Ascendancy først. Synes det er det beste av de tre albumene de allerede har gitt ut :thumbup: Men det siste (The Crusade) er også et godt kjøp. Merkbark endring i stil mellom de to platene da. Ascendancy er mer moderne trash metal med litt death tendenser og skrikevokal. The Crusade er mer gammeldags 80-talls trash ala Metallica, Testament osv. Heafy synger nå mer som Hetfield, og lite skriking. "Live" har Heafy begynt å synge clean på de låtene som har skriking på Ascendancy. Det er litt kjipt... :dontgetit:

Men Trivium er absolutt et av fremtidens trash band! Så unge og talentfulle at det holder i massevis :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...