Knebel Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Spillet blir lansert i desember.. Det ser jaggu bra ut til å gå i lomma.. http://www.gamespot.com/psp/action/metalge...opslot;action;1 Detta blir en konsollpusher i seg selv Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Bra at noen utviklere presser PSP for det den er god for! Gleder meg til utviklerene kan presse maskimalt ut av PSP. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Dette var positivt Nå kan jeg endelig tørke støvet av min psp igjen, og begynne å bruke den til annet enn homebrews! Var skuffa over Ac!D spillene, men dette ser ut til å innfri Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Uff det er dyrt å være gamer for tiden, listen blir bare større og større Ser veldig bra ut, ble aldri noe fan av Acid serien Endret 22. november 2006 av Toreal Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Å dette her kan bli bra David Hayter, som har stemmen til Snake har jo faktisk sagt at manuset er det beste i serien hittil. Og fiender og alt ser ut til å gjøre dette her til en høydare! Traileren fikk i allefall meg til å få gåsehud... tror dette her kan bli en like gripende historie som den vi tidligere har fått servert, og kanskje den tilogmed kan måle seg med MGS4? Edit: Kan jo også si det at jeg så og si kun spiller 360 og har egentlig ikke råd til flere spill i år, men denne tittelen til PSP kunne jeg faktisk ofret i allefall 1 av de gode 360 titlene Endret 22. november 2006 av Tøffli Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gleder meg vilt til denne tittelen, likte den kalde krig settingen i 3'ern, og dette spillet fortsetter der 3'ern slapp. Blir nok mange timer foran PSP'en med dette spillet! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det sies at man må spille Portable Ops for å få med seg historien i MGS 4 skikkelig. Lenke til kommentar
ResidentDante Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) Det sies at man må spille Portable Ops for å få med seg historien i MGS 4 skikkelig. 7341507[/snapback] Oi, oi. Da er det minimalt med unnskyldninger for MGS fans å hoppe over denne tittelen! Definitivt kjøp for min del, men rekker den jula i Norge eller er det i USA bare? Endret 23. november 2006 av ResidentDante Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå