Gå til innhold

Nye Metal Gear Solid bilder - PS3


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Dette kjem til å verte ugudeleg bra.

Nå er grafikken i 1080p då, og eg trur teksturane og skyggearbeidet kjem til å verte oppgradert kraftig i tida framover. Altså, det er jo vanvittig mykje arbeid som står igjen. Kojima & Co har alltid vore flinke til å utnytte potensialet til konsollane. Eg kan nesten ikkje vente! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
håper MGS4 kommer i mars sammen med ps3

7352013[/snapback]

 

Kojima og Co stresser nepper for å rekker ein lansering som det der. Her skal alt finpusses og perfeksjoneres til det onanerbare. Og slikt setter ihvertfall eg pris på :)

7352035[/snapback]

 

onanerbare... LOL

 

u just made my day

Lenke til kommentar
Dette kjem til å verte ugudeleg bra.

Nå er grafikken i 1080p då, og eg trur teksturane og skyggearbeidet kjem til å verte oppgradert kraftig i tida framover. Altså, det er jo vanvittig mykje arbeid som står igjen. Kojima &  Co har alltid vore flinke til å utnytte potensialet til konsollane. Eg kan nesten ikkje vente! :dribble:

7351499[/snapback]

Kjem MGS4 i 1080p? Nice.

Har du nokre kjelder på dette?

Lenke til kommentar
Dette kjem til å verte ugudeleg bra.

Nå er grafikken i 1080p då, og eg trur teksturane og skyggearbeidet kjem til å verte oppgradert kraftig i tida framover. Altså, det er jo vanvittig mykje arbeid som står igjen. Kojima &  Co har alltid vore flinke til å utnytte potensialet til konsollane. Eg kan nesten ikkje vente! :dribble:

7351499[/snapback]

Kjem MGS4 i 1080p? Nice.

Har du nokre kjelder på dette?

7527383[/snapback]

I'm assuming 1080p, but he said 1080. He said Sony is "forcing" them to do it in 1080. He hesitated when he said this. Im thinking he could not find the right word, and chose to say "forcing."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...