doorlock Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei, musen min har begynt å bevege seg fritt i løpet av de to siste dagene. Den tar kun rette streker. Jeg tror ikke det er virus, i og med at jeg gjennomførte virus scan etter det skjedde. Takk for hjelpa på forhånd :> Lenke til kommentar
OHell Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hmmm.. Kanskje du ristar på bordet eller noko. Enten det, eller så er kanskje musa godt i 90* vinkel. Det skjedde med meg. Eg holdt på å døy. Det var vel om somaren 03, eg huskar eg satt og spelte gode gamle Vil du bli millionær. Ahh.. Så irreterande. Endret 22. november 2006 av OHell Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 hvis du har hjulmus kan det være at en av de pinnene som ballen ruller mot ikke fungerer som de skal, prøv å rense de. Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dårlig batteri på din trådløse mus? =) Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Du har ett spøkelse på pcen Endret 26. november 2006 av Biomec Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Høres ut som et godt, gammelt kulemus-problem dette her. Lenke til kommentar
astros Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg har det samme problem med mit nye mx 5000(tast og mus), har sendt den retur til netshop men de siger den er hel fin.så hvis du finner ut av det så skriv det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå