loathsome Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei, Hvilket program kan jeg bruke for å kontrollere CPU farten? Speedfan finner alle viftene, men uansett om jeg stiller på 0 eller 100% er den likevel på full pupp. Samme med "Ai suite / Q fan" som fulgte med. alt står på "silent", men både chassis og cpu vifta går på fullt - noe jeg *ikke* vil. Takk for svar Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 feil post? Mulig ikke hardwaren din vil acceptere speedfan da? Uansett er det vel best med hw viftestyring? veldig lettvindt iallefall... men det jeg har oppdaget er at jeg alltid ønsker å ha mest mulig stillhet, derfor er de fleste skrudd ned til et minimum Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Hvorfor vil ikke Asus' hardware akseptere den, en gang da? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Yeah, samma faen egentlig Kjøpte meg et par viftestyrere fra Zalman, kommer vel til helga (håper jeg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå