Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 ja greit og ha radio tenker jeg, skal jo ha dette noen år. tja reviecer 3000 eller noe, får jeg noe alright for det? 7355837[/snapback] Jeg kobler pc'en til forsterkeren og bruker Screamer Radio når jeg skal høre på radio. Da har du tusenvis av kanaler tilgjengelig. Du bør ta en titt på Xindak XA-6950 som selges latterlig billig på Netthandelen om dagen. Denne forsterkeren koster egentlig over 8000 kr hos Audiofoni. Jeg har denne forsterkeren selv og den spiller fletta av alt jeg har hørt til under 10000 kr. Legg merke til vekten på 26 kilo. Den har mye power og store strømreserver som kreves for å holde kontroll på bassene når du spiller høyt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 26 kilo! det er imponerende!! Og det var jo jævlig billig også. vurderer en selv Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) 26 kilo! det er imponerende!!Og det var jo jævlig billig også. vurderer en selv 7355978[/snapback] Det er dual-mono oppbyggningen og de solide kjøleribbene som gjør at den veier så mye. Kan legge til at Xindaken gjorde det svært bra i test i Lyd&Bilde og i DVD-Hjemmekino. Edit: Kai_pai,Her har du et par morsome høyttalere til en billig penge. De spiller etter min mening mye bedre enn Dali 8008. Jeg har hatt JBL E-90 og Dali 808 (forgjengeren til 8008) selv. Endret 25. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 se der ja, var jo ikke dyrt? forsatt fin og klar lyd, men enda mere trykk. hvilke ulemper er det med og kjøpe brukte høytallere? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 er vel ingen så lenge de ikke er sprengt eller slitte. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 se der ja, var jo ikke dyrt? forsatt fin og klar lyd, men enda mere trykk. hvilke ulemper er det med og kjøpe brukte høytallere? 7356484[/snapback] 4000 for et par strøkne JBL E-90 er en bra pris. De koster 7595 hos Hifisenterkjeden. Som Gnomiz sier er det ingen bakdeler med å kjøpe brukt så lenge høyttalerne er i orden. Jeg kjøper stort sett bare brukt Hi-Fi og har gjort en del kupp på det. Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 26 kilo! det er imponerende!!Og det var jo jævlig billig også. vurderer en selv 7355978[/snapback] Bare husk at dette er auksjon , dvs du kan ikke kjøpe den til fastpris. Utropsprisen er 1 krone og selges til høystbydene. Lykke til:) Einar Lenke til kommentar
Kai_pai Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 så de blir som regel billigere enn salgspris i butikker ol? kan jo tjene litt på det Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 så de blir som regel billigere enn salgspris i butikker ol? kan jo tjene litt på det 7359587[/snapback] Ja absolutt. I snitt handler våre kunder til samme innkjøpspris som en butikk må betale. Dette skyldes at vi tar varene rett inn fra til vårt lager og selger direkte til kunde, dermed er vi et ledd mindre og kan leve med det. Hvis en vare fra Kina koster 10 kroner levert til Norge, koster den normalt ut ca 40 til 50 kroner ut i butikk. Vi er fornøyde om vi da får ca 15 kroner for den varen. Dermed kan vi leve med langt lavere priser en absolutt alle i hele Norge. Det finnes ikke som meg er bekjent en eneste kjede, butikk eller noen som helst som klarer å leve med så lave priser som oss. Og ja kundene kjøper varene som regel langt under hos oss. Kundene våre er smarte å sjekker prisene hos alle andre først og legger inn bud langt lavere. Det er bare moro det for da gjør våre kunder et godt kjøp og vi er selv overlykkelige:) Einar Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) så de blir som regel billigere enn salgspris i butikker ol? kan jo tjene litt på det 7359587[/snapback] Som du ser på auksjonen jeg linket til,så gikk forsterkeren for 3800 kr. Audiofoni tar nå 6800 kr for denne forsterkeren (tidligere kostet den 8000),så man kan jo trygt si at han som vant den auksjonen har gjort et svært godt kjøp. Einar: Hvordan det er med reprasjon/garanti hos Netthandelen? Endret 26. november 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Netthandelen_Norge_AS Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 så de blir som regel billigere enn salgspris i butikker ol? kan jo tjene litt på det 7359587[/snapback] Einar: Hvordan det er med reprasjon/garanti hos Netthandelen? 7361458[/snapback] Samme som hos alle andre. 14 dagers angrefrist og alle andre garanti og reklamasjonslover gjelder like mye hos oss som alle andre:). Snart har nærmere 500.000 registrert seg hos oss, så det skal fungere helt fint. Einar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå