Kristian_TT Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei jeg har en 20mbit linje fra NGT og denne routeren her: http://www.netgear.com/Products/Routersand...ndGateways.aspx Når jeg kobler meg rett på modemet får jeg 15 - 16 mbit som resultat på Itavisens speedometer. Men når jeg kobler meg via den trådløse routeren så får jeg ikke mer enn 7mbit. Hva må jeg gjøre med instillingene på netgear routeren for å få maks hastighet? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hvilket wlan kort har du i maskinen? Lang avstand mellom modem og maskinen? 108Mbit er bare teoretisk hastighet på wlanet,i praksis er det mye treigere. Endret 22. november 2006 av taz Lenke til kommentar
Kristian_TT Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Wlan kortet som sitter i pcen heter Broadcom 802.11g network adapter Jeg sitter 1 meter unna, bare en tynn vegg imellom. utmerket forbindelse.. Lenke til kommentar
Kristian_TT Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Etter å ha åpnet portene sånn at jeg ikke får nat problem i azureus, så klarer jeg ikke lenger å logge inn på routeren. Noe som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå