Gå til innhold

Sony sliter om de ikke får fart på produksjonen(?)

lektroluv

Anbefalte innlegg

http://www.videogamevs.com/argument.php?184

Selve artikkelen var så som så. Det jeg syntes var interressant var den ene kommentaren som var postet:

There is little question that both Nintendo and Sony can, for the moment, sell as many units as they can produce. The question is not if Sony's sales fall too far behind that they can't catch up, but if Sony's sales fall far enough behind that developers start dropping the platform. That is what will save or kill the Playstation 3.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nesten fælt å si det med tanke på at jeg selv skal ha alle konsollene.. Men! Hadde nesten vært bra om PS3 floppa denne gangen, og Nintendo igjen tronet toppen av bransjen. Nintendo trenger så sårt å få litt positive tilbakemeldinger. De har slitt mye de siste årene. Nå mener i hvertfall jeg at det er demmes tur. :) Go Nintendo! (Hilsen både X360, PS3 og Wii fanboy!)

Lenke til kommentar
Nintendo trenger så sårt å få litt positive tilbakemeldinger. De har slitt mye de siste årene. Nå mener i hvertfall jeg at det er demmes tur.

7340670[/snapback]

Litt enig. Men det er nå litt koselig å holde med en underdog og da. Blir nesten som å være Port Vale supporter liksom :)

Lenke til kommentar
Nesten fælt å si det med tanke på at jeg selv skal ha alle konsollene.. Men! Hadde nesten vært bra om PS3 floppa denne gangen, og Nintendo igjen tronet toppen av bransjen. Nintendo trenger så sårt å få litt positive tilbakemeldinger. De har slitt mye de siste årene. Nå mener i hvertfall jeg at det er demmes tur. :) Go Nintendo! (Hilsen både X360, PS3 og Wii fanboy!)

7340670[/snapback]

Mimre tilbake til min kjære NES......

Det var tider.

Desverre synes jeg alt gikk adundas når 3D kom inn i bildet.

Mario og alle disse passer liksom ikke inn i 3D i mine øyne.

Lenke til kommentar
Nintendo trenger så sårt å få litt positive tilbakemeldinger. De har slitt mye de siste årene. Nå mener i hvertfall jeg at det er demmes tur.

7340670[/snapback]

Litt enig. Men det er nå litt koselig å holde med en underdog og da. Blir nesten som å være Port Vale supporter liksom :)

7340704[/snapback]

Rocky Balboa

Greatest underdog story of our time

Lenke til kommentar
Produksjonsapparatet til Sony går for fullt!

http://ps3.ign.com/articles/747/747178p1.html

With PS3 manufacturing now running smoothly -- and product being aired in weekly -- we're focused on our goal of shipping a million units to retail by the end of the calendar year.

7340813[/snapback]

Nå lovet jo Sony 400k enheter i USA til launchen der. Jeg ville tatt det at Sony sier at produksjonen er i full gang med en klype salt inntil vi ser faktisk hvor mange som er solgt per 31 desember. Flere analytikere som sterkt tviler på de tallene, og som ser rundt 400k i USA ved årskiftet som mer realistisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...