Croyfer Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg og en kompis er kommet til normandie - den verdenen hvor man skal ødeleggen en Tiger Tank før vår "captain" blir skutt ned. Men problemet er at FLAK88-kanonen som vi skal bruke funker ikke i det hele tatt. Tanksen bare ruller videre uten en eneste skramme. Vi har prøvd alt mulig: granater, røyk, rifler osv, men vi klarer ikke å ødeleggen den j***a tanksen. Er det noen som kan hjelpe oss med problemet? PS: har snakket med andre folk som oxo har hatt problemer akkurat der som med f.eks at tanksen har vært langt oppe i lufta istadet for på bakken. går det ann at det er Ea Games som har rota det til, og at det er SPILLET det er noe i veien med? Takker på forhånd for svar :-Þ [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 00:34 ] Lenke til kommentar
The Killerbean Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har samme problemet!! Kommer ikke videre!! Arghh, jeg får fnatt og fy!! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 det må være noe galt med spillet da. får håpe at EA games får opp øya og legger ut en patch snart. spillet er jo genialt, og det ville ødelagt MYE om man bare kan spille 1 1/2 level.. :sad: PS: hva betyr egentlig spearhead? noen som vet? :-Þ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Spearhead: subst; spydodd, v; gå i spissen for Lenke til kommentar
Chimpy Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Når kom spearhead ut i norge??? Må være nylig,har ikke fått det med meg Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 hmm.. kom ut for to (eller var det tre) uker siden... Hang in there!! :-Þ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Warez r/l kom for en stund siden. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 oops :smile: Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Det er er åpenlyst at du spør om hjelp til en piratkopiert versjon, og det vet du godt vi ikke aksepterer her. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg