:---{D Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Etter at å ha observert hvordan noen tråder i OT-baren har blitt stengt lurer jeg litt på hva moderatorer syns går under telletråder. Først må jeg påpeke at jeg ikke fant noe info om det i verken retningslinje eller nettiketten. Det eneste jeg fant var b-real's tråd Om posting på OT-baren og Off Topic generelt der det står, og jeg siterer: I tillegg har vi "OT-baren" for alt annet dere måtte ha lyst til å prate om, sitat "Småprat om alt og ingenting fra hverdagens små og store hendelser - innenfor rimelighetens grenser." Men hva er rimelighetens grenser? Og hva er småprat? SO er tydeligvis ikke det. Men Få brukernavnet ditt vurdert er det? Eller Få avataren din vurdert? Eller Få andres inntrykk av brukeren din? Hvilket tall minner bukeren over deg om? er jo minst like interessant som noen av de over. Bare irriteres over hvilke tråder som stenges og hvilke som holdes åpne. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva som ses på som en telletråd er noe vi vurderer i hvert enkelt tilfelle så vi har ikke noe perfekt fasitsvar på akkurat det. Forøvrig er det individuelt hva folk mener er interresant og ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg