sphrenos Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei, jeg skal kjøpe meg mp3 spiller snart. Lurer på hvordan lyden blir og hvor mye høyere volumet blir når man fjerner volum sperren på iPod nano? Ble fortalt at jeg kunne gjøre det i Apple butikken, siden jeg syntes volumet var alt for lavt. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hvet ikke om dette er riktig men... LINK Sempron Lenke til kommentar
simenn Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 den skal funke den ovenfor. ellers har du også goPod, som jeg selv har brukt. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Gjelder dette bare for Europeiske Ipoder? Jeg kjøpte min Nano i Filippinene, og jeg syns den spiller for fulle mugger! Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det er EU som har krevd at det skal være sperre på de.. Sempron Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Er eu sine regler ja. På mange mp3 spillere gjelper deg og innstalere FW fra USA... Vet ikke om det funker på Ipod, men det burde funke... Lenke til kommentar
kalli Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Synes den spiller høyt nok jeg med andre høretelefoner enn de som fulgte med. Har kjøpt i Norge, btw Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Det kommer jo an på hvilke hode telefoner man har, noen er lette og drive (det kreves ikke så mye for og spille høyt) mens andre er tyngre og drive. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Da jeg hadde de Ipod proppene, spilte Ipoden mye lavere enn da jeg kjøpte et par fra Philips.. Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå