Vestlivegen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 HEI! trenger en ny data til spill og kontor arbeid.. en god data som kan drive alt av nåtidens spill.. kan noen sette opp en data for meg på mpx.no eller en annen.. max pris 15000kr (stasjonær data) Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Denne er en super pc til spilling den har det nyeste sjermkortet serien som er 8800. fint kabinet og bra strømforsyning, hva mer kan jeg si? Lenke til kommentar
kennygutt Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei. jeg har laget et litt brutalt oppsett, Har ikke satt opp noe annet enn pc`n (som vil si: uten programvare,tastatur og div annet). som kom opp i en totalsum på 12000kr etter litt overdriving. pc`n skal klare det meste av dagens spill og programmer. se vedlegg oppsett.bmp Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 mitt forslag er bedre! det har mye minne som er bra til spill, bra skjermkort som er et nøst, mye lagringsplas, bra strømforsyning, fint kabinett og hva eller kan jeg si? Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 tror at skylinepowers oppsett er best ja...Core 2 Duo CPUer slår AMD i dag i ytesle. Dessuten har hans oppsett mye bedre skjermkort. 8800GTS er knall! mulig jeg ville ha valgt en større strømforsyning. MIST 600W eller tagan eller no i den duren...leg til DVD brenner (mus tastatu?) event en skjerm til ca 2200 og have fun Lenke til kommentar
Zaimmer Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 en ting til...mulig jeg ville ha bytta harddisk til en samsung eller seagate og gått for PC5300 eller høyere minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå