Den Polse Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jeg kjører IE og lurer på om noen vet hvordan jeg blokkerer en side, trenger ikke å være noe passord beskyttet eller noe, trenger bare å få browsern til å ikke åpne den ved vanlig bruk. Dette fordi søstern min driver meg gærn med chattingen sin på en fjortis side, så å få sperra den på PC-en min hadde vært storkos Noen som vet om en grei måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Milla Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Tools > Internet Options > Security > Restricted Sites. Trykk på "Sites..." og der kan du legge inn URL'en til den uønskede chattesiden :wink: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Nå prøvde hun en hostile takeover av PC-en min mens jeg var på do Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Ahh, tusen takk! Du aner ikke hvor mye dette betyr for meg :smile: Lenke til kommentar
hmm Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 hmm.. gjorde jeg det der så fikk jeg bank av min bror, jeg tror folk bare har godt av litt "juling".. jeg hadde hvertfall kasta hu på hue og ræva ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå