ZIEVEN Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei. Jeg er helt fersk når det gjelder å lage hjemmeside. Jeg har sett noen bruke et PHP script (WYSIWYG) som heter www.ezContents.org . Dette får jeg ikke installert på min hjemme side. Jeg får følgene feilmeldinger: Nummer 1: Read/Write privileges : Script running as user 'www', but PHP reports it as user 5072. You may not have the necessary level of file access to run ezContents without problems if you use both ftp and the ezContents maintenance functions to manage files. Nummer 2: Multi-byte (mbstring) extension for PHP : mbstring is available, but there may be problems with using multi-byte strings under version 4.2.3 of PHP. We don't recommend that you use the multi-language features of ezContents with languages using different charsets. Kjempe fint om jeg kunne fått hjelp av noen her. MVH ZIEVEN Lenke til kommentar
ZIEVEN Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Når jeg innstallerer så får jeg: Failed writing the .htaccess files. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå