pessimisten Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hey! Jeg og en venn har sotte opp en cs 1.6 server i frankrike. den er satt opp riktig og den er oppe og lytter, men jeg får ikke kobla meg til. alle porter er åpne jeg får ikke til å legge den i favoritter eller koble meg til med "connect" kommando Jeg kjører HLDS med amxmodx på linux ubuntu dapper drake Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg ville sjekket muligheten for at det dere enten har oversett en brannmur, eller at serveren faktisk ikke er satt opp riktig. Kjør kommandoen "netstat -a" for å se porter som serveren lytter på. Videre kan dere sjekke om dere har en brannmur med regler. (i Linux er det vel iptables som er installert som default?) "iptables -L" Ellers så er det jo naturligvis mulig at tilbyderen har sperret for slike porter innkommende, sjekk opp denne muligheten og. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg er den kameraten han nevndte, og jeg fant feilen. Brøda i valve krevde "+map" istedenfor "-map" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå