dymoletratag Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Veit ikke helt hvor jeg skulle poste denna posten, men virka som om det passa best her. Har to spørsmål 1. Har litt mye støv (GPU'n er helt grå på oversia, og hybelkaniner har flytta inn ) Noen som har noen tips på hvordan fjerne detta uten av hw blir ødelagt? 2. Er så pisslei vinduet på kabinettet mitt (Thermaltake Tsunami Dream), noen som har noen tips for hvordan froste det? vinduet er i plexi. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Går det an å froste plexi da? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Er det jeg lurer på Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Med støvet er det bare å kjøpe Air Duster på en fotobutikk blåser støvet vekk og er ikke skadelig for komponentene... Froste plexien er bare å gå over med 1200våtslip så får du fin frosta effekt, men det blir bare kult om du faktisk har lys bak! Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Takk! Ja, skal seff ha lys bak :!: Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du kan kjøpe Sandblåst folie og legge på,da får du veldig fin finish Koster noen kroner men du kan få hvilket motiv du vil i det.. enten som her http://www.overclockersclub.com/guides/cus...plexiwindow.php eller hele frostet med logoen "klar" Vet om en som fixer dette men siden deres er nede men jeg skal få tak i mail adressa hans. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 De har også froste spraylakk på biltema, denne fungerer også fint om du er litt nøye. Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Biltema har noe de kaller for støvsugersett til data,settes på støvsugeren med div adaptere,har en selv ,genialt! Angående frosta look på plexi,kjøp matt acrylklarlakk eller matt klarlakk som ikke!! er celluloselakk,bred maskeringstape , skjær mønster og lag det motivet du selv ønsker. Men husk den må være matt!! Om den inneholder aceton så går det bra. Lykke til! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Fyr i gang kompresoren og sett på et blåseinstrument Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå