SuperSleepy Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Har 2 skjermer . Eine er det bare bakgrunnen og ingen ting annet . Kan drege over ting til den andre skjermen og sanne ting .. Når eg skal spille på eine skjermen den som er nommer 2 og nommer 1 har eg oversikt over msn osv og san har eg et problem. Når eg spilelr og dreger musa over til skjerm 1 der msn er og skal skrive til noen legger spillet seg ned på skjerm 2 !? KORFOR? trenger hjelp ! Endret 22. november 2006 av SuperSleepy Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Du bør gjøre noe med trådtittel før moderator stenger tråden. Hva slags skjermkort er det du har til å styre skjermene, og hva slags skjermer er det snakk om? Vanlige LCD-skjermer? Hva slags skjermdriver har du? Normalt skal det bare være å høyreklikke på desktop, velge properties og settings. Her kan du kontrollere hvordan skjerm nr 2 skal oppføre seg. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 det er bare sånn det er...sånt skjer når du har spill kjørende Lenke til kommentar
SuperSleepy Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Du bør gjøre noe med trådtittel før moderator stenger tråden. Hva slags skjermkort er det du har til å styre skjermene, og hva slags skjermer er det snakk om? Vanlige LCD-skjermer? Hva slags skjermdriver har du? Normalt skal det bare være å høyreklikke på desktop, velge properties og settings. Her kan du kontrollere hvordan skjerm nr 2 skal oppføre seg. 7338550[/snapback] Har Nvidia 5700 FX LE . 2 LCD-skjermer , har nvidia driver. Har innstilt korsen skjerm 2 skal vere , men korfor skjer dette? Noen har noen program eller? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det skjer fordi spillet mister fokus til MSN, og derfor minimerer det seg. Lenke til kommentar
SuperSleepy Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Det skjer fordi spillet mister fokus til MSN, og derfor minimerer det seg. 7338616[/snapback] Kan noe gjøres da? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det skjer fordi spillet mister fokus til MSN, og derfor minimerer det seg. 7338616[/snapback] Kan noe gjøres da? 7338751[/snapback] Tror ikke det nei Lenke til kommentar
SuperSleepy Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Det skjer fordi spillet mister fokus til MSN, og derfor minimerer det seg. 7338616[/snapback] Kan noe gjøres da? 7338751[/snapback] Tror ikke det nei 7338803[/snapback] Irriterende at spilles legges ned når eg går til andre sjermen! Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 sant det.... skulle gjerne hatt en løsning på det selv... måtte være en "always on top" funksjon da Lenke til kommentar
SuperSleepy Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 sant det....skulle gjerne hatt en løsning på det selv... måtte være en "always on top" funksjon da 7338871[/snapback] Er kansje noe sant? Har hørt om det før! Men i ka sammenheng Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Prøv om dette kan fungere. Lenke til kommentar
SuperSleepy Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Så Høgre klikekr du på spillet du spiller på menyen der du har opra og gjør san som du vista viss eg ikke tar feil Lenke til kommentar
Boye Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg vet ikke om jeg forstår 100% hva det er du skriver, men har du forsøkt å kjøre spillet som vindu? Hvis du kjører spill i vindu vil du unngå minimeringen og kan helt enkelt bytte mellom programmer, spill etc. Lenke til kommentar
SuperSleepy Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Jeg vet ikke om jeg forstår 100% hva det er du skriver, men har du forsøkt å kjøre spillet som vindu? Hvis du kjører spill i vindu vil du unngå minimeringen og kan helt enkelt bytte mellom programmer, spill etc. 7339222[/snapback] Vindu? Window mod du mener? Og korsen gjør man det? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Jeg vet ikke om jeg forstår 100% hva det er du skriver, men har du forsøkt å kjøre spillet som vindu? Hvis du kjører spill i vindu vil du unngå minimeringen og kan helt enkelt bytte mellom programmer, spill etc. 7339222[/snapback] tester det...det andre forslaget får jeg ikke til i vista EDIT: hvis ikke jeg tar feil så har jeg fått det tipset før Endret 22. november 2006 av pessimisten Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hvis du kjører spillet i "window mode". så funker det fint å bytte mellom spillet og windows osv. Men hvis spillet kjører i fullskjerm, så vil den minimere seg. Enkelte spill som f.eks World of warcraft har innebygget window mode. Veldig hendig. Men utenom innebygd window mode, så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Så Høgre klikekr du på spillet du spiller på menyen der du har opra og gjør san som du vista viss eg ikke tar feil 7339168[/snapback] Du må vel ut av spillet for å velge always-on-top, og jeg vet ikke om det fungerer. Men jeg antar det er verdt et forsøk. Du må velge at du bruker nvidias gamle kontrollpanel for å følge min løsning steg for steg. I de nyeste driverene er det endret til et som ligner windows kontrollpanel, og jeg vet ikke hvor samme funksjon ligger der. Endret 22. november 2006 av switch1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå