Gå til innhold

Geforce go 7600

Morken1

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en toshiba satellite a100 - 230 oss el kjøp! det står at den ska egne seg itte gaming! som også spesifikasjonene tilsier.. 1.5GB RAM, intel centrino core 2 duo T5500, nvidia GeForce Go 7600, med 256MB!

det som er problemet er at ikke spillen har god kvalitet! har gjort et forsøk på å oppdater driveren, og lykkes til sutt med det men uten resultater.. grunne til at dette var vanskelig var at nvidia's diver på sin hjemmesider støtter kun visse maskin merker. men fant en varinan på en annen side som gikk ann å installere..

"oppskrift her:"http://www.laptopvideo2go.com/forum/index.php?showtopic=9243

noen forslag til hva som skal til?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du følger oppskriften på laptopvideo2go, den lager en ny nv4disp.inf-fil som du må bytte ut med den du pakker ut fra driveren nedlastet fra nVIDIA (eller ovennevnte side) som du så bruker for å oppdatere driveren

7338506[/snapback]

okay! hva det jeg gjorde! men ikke med den nyste fra nvidia..ska prøve!

Lenke til kommentar
Du følger oppskriften på laptopvideo2go, den lager en ny nv4disp.inf-fil som du må bytte ut med den du pakker ut fra driveren nedlastet fra nVIDIA (eller ovennevnte side) som du så bruker for å oppdatere driveren

7338506[/snapback]

okay! hva det jeg gjorde! men ikke med den nyste fra nvidia..ska prøve!

7338534[/snapback]

Ellers kan du prøve Omegas driver...

www.omegadrivers.net

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Jeg har akkurat samme problemet, bare med Windows Media Center. Skal jeg likevel bruke oppskiften på laptopvideo2go? Og da, 32bit eller 64bit?

7415409[/snapback]

har media center jeg også.. så funka tilslutt for meg! mn måtte bruke n driver som jeg fant på laptopvideo2go... 32bit er det mest vanlig isåfall! ser det på info om skjermkorte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...