Lovskogen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Er det mulig og be om en funksjon for å la brukere kunne velge bort innlegg fra 'Mine innlegg'? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vi har implementert støtte for at kun tråder innenfor et gitt tidsrom vil vises på mine innlegg, som standard er den 2Mnd og vi har ingen planer om å implementere noe mer slettefunksjonalitet per i dag. 7027218[/snapback] Tråden eg fant det i. Som eg skreiv i den hadde det vært kjekt, men me fekk eit klart svar frå Ueland. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er også mulig å ta bruk Favoritter i stedet for Mine innlegg, men en slik funksjon ville vært fint å ha, ja. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er også mulig å ta bruk Favoritter i stedet for Mine innlegg, men en slik funksjon ville vært fint å ha, ja. 7339441[/snapback] Teoretisk sett ja, men det er forferdeleg greit å ha kjapp tilgang til emnene du sist posta i, «Vis nye poster» og «Mine innlegg» er stort sett den måten eg kjem meg rundt i forumet på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det er også mulig å ta bruk Favoritter i stedet for Mine innlegg, men en slik funksjon ville vært fint å ha, ja. 7339441[/snapback] Jepp, vi vil ikke legge inn en slik mulighet i mine innlegg med det første hvertfall, anbefaler derfor at de som har store ønsker om å ikke ha visse tråder i listen å enten bruke favoritter mer, eller å ikke poste i de aktuelle trådene. Man kan evnt og be mod slette det aktuelle innlegget i en tråd for å "få fred". Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Ueland: Hadde det ikke vært en idé å satt ned tiden på to mnd? Vet diskusjonen har vært oppe før, men husker ikke helt utfallet av den. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Diskusjonen kan fortsettes her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=704590&hl= JonT: Jeg kan godt legge inn flere tidsmarkeringer, send meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg