Miago Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Når wifi er aktivert, og man går på msn eller internet explorer.. vil disse programmene da være på nett igennom wifi eller gprs? Qtek s200 Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 viss du har fått til en sukksess ful tilkobling av wifi, så skal msn og internett gå på wifi Lenke til kommentar
Miago Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 hvordan vet jeg om jeg har fått det da? står ikke noe annet enn "tilkoblet" bak nettverket.. prøvde å skru av telefonien og mailen. så bare WIFI sto på.. da var jeg på internett å surfa... men skrur jeg også av GPRS når jeg skrur av telefonien og mailikonet da? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Viss du er tilkoblet wifi, så vil tlfen automatisk bruke internett, helt til du mister nettverket, da vil den bruke gprs, det er et sted på tlfen hvor du kan skjekke om wifien er tilkobla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå