Straffa Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Les i denne tråden her Link Spartan_X jobber hos MS og bekrefter at HDMI kommer til X360 Endret 22. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vel og bra. Men når kommer boksen i svart? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Spennende! Blir fremdeles ikke 1080p (forventer ikke det, heller), men håper på merkbar forskjell Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 da må man jo kjøpe ny Xbox :/ Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Skumleste gjennom det andre forumet, og mente det sto at du ikke trenger det. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vel og bra. Men når kommer boksen i svart? 7338393[/snapback] viss jeg ikke tar helt feil så er utviklings360ene svarte Lenke til kommentar
hirthen85 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har HDMI på min Lcd-tv.. vil det funke på min tv da? eller bare på dyre exsusive tv`r som støtter det? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Selv liker jeg komponent, synes det gir flott bilde. HDMI er jo lyd og bilde i en kabel, vil ikke dette gi mer trøbbel for folk som liker og spille lyden på annlegget sitt? Lenke til kommentar
hirthen85 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 hadde ikke HDMI på tv`n min alikevell, bare jeg som kødda Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Blir ikke klok på HDMI og xbox 360, bare se her... Microsoft just got back to us to clarify the Xbox 360's ability to transmit a digital signal. In short, it can, which means that Microsoft could conceivably release an HDMI cable for the Xbox 360. This is good news, and relieves a great deal of our concern over the Xbox 360's ability to effectively work with 1080p. Microsoft's full response is marked in the Q & A portion of this feature. IGN om HDMI Will there be an HDMI cable for the XBOX360? No. The XBOX360 is incapable of outputting a Digital video signal in it's current configutation. A motherboard update would be required to support HDMI. Teambox FAQ: XBOX360 Console, AV Cables and Accessories Kan poste flere linker som mostsier hverandre, men dere forstår hva jeg vil fram til At de viser bilder av en Xbox 360 D Terminal HD AV Cable i den tråden og sier det er HDMI, gjør det ikke akkurat bedre. Jeg skriver ikke opp HDMI kable på juleønske listen min helt ennå. Men jeg står først i køen hvis den kommer Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) EDIT: Herrejemini, jeg så ikke at han over skrev det samme som meg. Uansett ingen HDMI til 360 enda. Om man leser hele den tråden virker det ganske klart, i tillegg til at det ikke akkurat virker som Spartan_X jobber for MS, når han blir motbevist i samme tråd. Endret 22. november 2006 av websheriff Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Selv liker jeg komponent, synes det gir flott bilde. HDMI er jo lyd og bilde i en kabel, vil ikke dette gi mer trøbbel for folk som liker og spille lyden på annlegget sitt? 7338571[/snapback] TVen min har hvertfall optisk lyd UT. Så for meg er det no problem. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Ser ikke det store problemet jeg, fungerer jo fint med 1080p med VGA/DVI og det støtter jo de fleste tv'er. Er det noen store fordeler med HDMI over VGA, bortsett fra at man slipper lydkabel? Endret 22. november 2006 av Hansiii Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Microsoft responded and told us that the pictures were not final shots of the retail package. These were early product shots not indicitive of the retail version. The mention of HDMI on the box was merely a typo. The final retail box will not contain any such references. Japp, common typo ... the buttons are like RIGHT NEXT TO EACHOTHER! Lenke til kommentar
wise Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 jeg er 99% sikker på at en HDMI-kabel kommer til 360, og den plugges rett inn i eksisterende AV-utgang. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Spennende! Blir fremdeles ikke 1080p (forventer ikke det, heller), men håper på merkbar forskjell 7338396[/snapback] Hvorfor skulle de ikke kunne kjøre 1080p via HDMI når de gjør det via VGA og komponent i dag? (Personlig tror jeg ikke det kommer noen HDMI kabel med det første - eller i det hele tatt. Hver gang et slikt rykte kommer ut så blir det avbekreftet av Microsoft.) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 MS har jo sagt at de har ingen ønsker om å kjøre spill i 1080p, så da går jeg utifra at det ikke blir noe (det var spill jeg siktet til i innlegget over). Ikke bare fordi de har sagt det, men fordi det er en krevende oppløsning. Film er en helt annen ting. Jeg er 100% fornøyd med den løsningen jeg har i dag, altså komponent til tv og optisk til forsterker, men HDMI hadde ikke skadet hvis det kom. Lenke til kommentar
wise Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Det er opp til utviklerne om de ønsker å slippe spill til 360 som kjører i 1080p. Akkurat som på PS3. 360 støtter jo 1080p, og spillene kommer på et eller annet tidspunkt. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Slik jeg har forstått det, så støtter den kun 1080p til filmavspilling. Men det er lille meg, da Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Slik jeg har forstått det, så støtter den kun 1080p til filmavspilling. Men det er lille meg, da 7339658[/snapback] Neida, utviklerene står fritt til å gi ut 1080p spill. Men ser liten hensikt med det egentlig. Og 1080p for filmavspilling er ikke så viktig egentlig - Men fint for å kunne markedsføre seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå