Gå til innhold

Hvem er egentlig best på Man U?


steff_johansen

Anbefalte innlegg

Jeg syns egentlig ikke at noen på manchester er gode. :p

7361048[/snapback]

Han spurte ikke om det er noen gode på Man U, men hvem som ER BEST på Man u. Alle kan være dårlige, men fortsatt kan en være best.

7361077[/snapback]

 

Hehe.. Da vil jeg si at Ronaldo er best. Eneste minuset med han, er at han kaster seg altforlett!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns egentlig ikke at noen på manchester er gode. :p

7361048[/snapback]

Han spurte ikke om det er noen gode på Man U, men hvem som ER BEST på Man u. Alle kan være dårlige, men fortsatt kan en være best.

7361077[/snapback]

 

Hehe.. Da vil jeg si at Ronaldo er best. Eneste minuset med han, er at han kaster seg altforlett!

7361086[/snapback]

 

Da har du ikke sett årets sesong, Ronaldo har omtrent kuttet ut det svineriet sitt som han bedrev i VM, vi vil ikke ha filmere i klubben vår.

 

 

 

Evra kom fra Monaco og spiller venstre back. Følger ikke så mye med på Man Utd, men tror ikke han får så mye spilletid..

 

Jeg har svart på dette tidligere, han kan også spille venstreving. Siden Heinze har vært skadet en periode har Evra vist seg tilitten verdig og gjort en knallbra jobb på backen, håper han starter idag.

Lenke til kommentar
Evra kom fra Monaco og spiller venstre back. Følger ikke så mye med på Man Utd, men tror ikke han får så mye spilletid..

 

Jeg har svart på dette tidligere, han kan også spille venstreving. Siden Heinze har vært skadet en periode har Evra vist seg tilitten verdig og gjort en knallbra jobb på backen, håper han starter idag.

7361127[/snapback]

 

 

Daså..

Det er sant det Chelsea - Man Utd i dag :)

Den _MÅ_ jeg se. Lykkke til alle Man U fans

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...