Gå til innhold

Hvem er egentlig best på Man U?


steff_johansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Manchester United er ikke som Chelsea. Chelsea består av veldig gode enkelt spillere. Manchester United er et VELDIG GODT lag. United har bare ikke mange gode spillere, men de spiller veldig godt sammen. United er ikke avhengi av en enkelt spiller (kanskje spissene da..). Men vis jeg måtte velge så måtte det være, Rooney.

Lenke til kommentar
Manchester United er ikke som Chelsea. Chelsea består av veldig gode enkelt spillere. Manchester United er et VELDIG GODT lag. United har bare ikke mange gode spillere, men de spiller veldig godt sammen. United er ikke avhengi av en enkelt spiller (kanskje spissene da..). Men vis jeg måtte velge så måtte det være, Rooney.

7342845[/snapback]

 

United er absolutt avhengig av enkeltspillere, marerittet ville vært om Scholes ble skadet. Og, United har da absolutt mange gode spillere. Vds, Neville, Vida, Rio, Brown, Evra, Heinze, Ronaldo, Park, Scholes, Carrick, Giggs, Fletcher, Saha, Rooney, Solskjær.

Lenke til kommentar
Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden :)

7346597[/snapback]

Uff, da har Man United ingen gode spillere.

 

Solskjær er den mest oppskrytte norske spilleren som finnes. I mine øyne fortjener han ikke plassen på det norske landslaget (Carew, Iversen, Johnsen, Helstad m.fl er bedre).

7348254[/snapback]

 

Helstad ja, du kan spøke du Lars.

 

Bellamy fortsatt nest beste spiss i PL eller? Hoho.

 

 

" hvilken klubb kom evra fra? hvor spiller han på banen og hvordan har han gjort det i år?"

 

Evra kom fra Monaco, han spiller venstreback og kan også spille venstreving. Han har gjort sine saker meget bra i år.

Lenke til kommentar
Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden :)

7346597[/snapback]

Uff, da har Man United ingen gode spillere.

 

Solskjær er den mest oppskrytte norske spilleren som finnes. I mine øyne fortjener han ikke plassen på det norske landslaget (Carew, Iversen, Johnsen, Helstad m.fl er bedre).

7348254[/snapback]

Toppscorer i United sier noe annet. Å i antall spilte minutt så er det imponerende hvor mange mål det har blitt på den mannen.

Lenke til kommentar
Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden :)

7346597[/snapback]

Uff, da har Man United ingen gode spillere.

 

Solskjær er den mest oppskrytte norske spilleren som finnes. I mine øyne fortjener han ikke plassen på det norske landslaget (Carew, Iversen, Johnsen, Helstad m.fl er bedre).

7348254[/snapback]

I hvilken verden levde du fra 1996 til nå? Fått med deg hva solskjær har prestert? Han er ute med skade lenge, han kommer tilbake og fortsetter der han slapp. Mer imponerende enn det disse mafiavennene dine har fått til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...