steff_johansen Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har lurt lenge, hvem er egentlig best på Man U sånn generelt? Jeg lurer veldig på hvem du synes er best på Man U!! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Rooney, muligens Ronaldo. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vanskelig å svare på. Vil nominere Rooney, Vidic, Ferdinand, Neville, Evra, Scholes, Carrick, Solskjær, Ronaldo, Saha osv.. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Best for øyeblikket er vel Scholes eller Giggs, men Rooney og Ronaldo har de største potensialene (Mener jeg). Endret 22. november 2006 av UnitedsOmar Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Rooney er god, har har rutine til å være så ung. Ser ut til at han har ristet av seg de værste raserianfallene og klarer å holde seg litt mer kald ettersom han har vokst opp. Ellers er jo solskjær god, gir aldri opp. Putter da han får sjangs. Men karrierern går jo ikke mye oppover for han . Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Vanskelig og svare på hvem som er best. når man spør sånn. da må du spørre om: Beste Målscorern Beste Frispark takern Osv for alle er gode men på forskjellige felt. men av talenter som kan bli store er det Helt klart Rooney og Ronaldo. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Scholes for faen. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Scholes for faen. 7340476[/snapback] Agreed, å som god nr2 Ferdinand. Lenke til kommentar
steff_johansen Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Rooney, muligens Ronaldo. 7338221[/snapback] Er ikke helt enig der, jeg synes Solskjær egentlig er den beste sånn i det store og det hele. Han er alltid der ballen er! Det er sånn en spiss skal være:D Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Manchester United er ikke som Chelsea. Chelsea består av veldig gode enkelt spillere. Manchester United er et VELDIG GODT lag. United har bare ikke mange gode spillere, men de spiller veldig godt sammen. United er ikke avhengi av en enkelt spiller (kanskje spissene da..). Men vis jeg måtte velge så måtte det være, Rooney. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Manchester United er ikke som Chelsea. Chelsea består av veldig gode enkelt spillere. Manchester United er et VELDIG GODT lag. United har bare ikke mange gode spillere, men de spiller veldig godt sammen. United er ikke avhengi av en enkelt spiller (kanskje spissene da..). Men vis jeg måtte velge så måtte det være, Rooney. 7342845[/snapback] United er absolutt avhengig av enkeltspillere, marerittet ville vært om Scholes ble skadet. Og, United har da absolutt mange gode spillere. Vds, Neville, Vida, Rio, Brown, Evra, Heinze, Ronaldo, Park, Scholes, Carrick, Giggs, Fletcher, Saha, Rooney, Solskjær. Lenke til kommentar
Matias_Elec Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) hvilken klubb kom evra fra? hvor spiller han på banen og hvordan har han gjort det i år? Endret 23. november 2006 av Matias_Elec Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden 7346597[/snapback] Uff, da har Man United ingen gode spillere. Solskjær er den mest oppskrytte norske spilleren som finnes. I mine øyne fortjener han ikke plassen på det norske landslaget (Carew, Iversen, Johnsen, Helstad m.fl er bedre). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden 7346597[/snapback] Uff, da har Man United ingen gode spillere. Solskjær er den mest oppskrytte norske spilleren som finnes. I mine øyne fortjener han ikke plassen på det norske landslaget (Carew, Iversen, Johnsen, Helstad m.fl er bedre). 7348254[/snapback] Helstad ja, du kan spøke du Lars. Bellamy fortsatt nest beste spiss i PL eller? Hoho. " hvilken klubb kom evra fra? hvor spiller han på banen og hvordan har han gjort det i år?" Evra kom fra Monaco, han spiller venstreback og kan også spille venstreving. Han har gjort sine saker meget bra i år. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden 7346597[/snapback] Uff, da har Man United ingen gode spillere. Solskjær er den mest oppskrytte norske spilleren som finnes. I mine øyne fortjener han ikke plassen på det norske landslaget (Carew, Iversen, Johnsen, Helstad m.fl er bedre). 7348254[/snapback] Toppscorer i United sier noe annet. Å i antall spilte minutt så er det imponerende hvor mange mål det har blitt på den mannen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Absolutt ingen andre enn Solskjær for tiden 7346597[/snapback] Uff, da har Man United ingen gode spillere. Solskjær er den mest oppskrytte norske spilleren som finnes. I mine øyne fortjener han ikke plassen på det norske landslaget (Carew, Iversen, Johnsen, Helstad m.fl er bedre). 7348254[/snapback] I hvilken verden levde du fra 1996 til nå? Fått med deg hva solskjær har prestert? Han er ute med skade lenge, han kommer tilbake og fortsetter der han slapp. Mer imponerende enn det disse mafiavennene dine har fått til. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Rooney, uten tvil. Han har lagt av seg noe av aggressiviteten, så nå er han ikke en belastning for laget lenger, noe han til tider kunne være. Lenke til kommentar
OHell Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg syns egentlig ikke at noen på manchester er gode. Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg syns egentlig ikke at noen på manchester er gode. 7361048[/snapback] Han spurte ikke om det er noen gode på Man U, men hvem som ER BEST på Man u. Alle kan være dårlige, men fortsatt kan en være best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå