ken8 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) HVER gang jeg prøver å logge inn på komplett så tryner IE7. Jeg trodde det kunne være noe galt med winxp, så la inn alt på nytt. Nå har jeg lagt inn drivere, NIS2005 og oppdatert windows. Gikk inn på komplett, logg inn og IE7 tryner. I error signature så står det noe om ModName: ntdll.dll Er veldig usikker på hva i all verden er galt. Hadde aldri problmer med IE6. Har fler pc'er i huset som kjører IE7 og det funker som bare det. Jeg har en Dell Inspiron 8200. Noen som vet hvor jeg kan begynne å feilsøke? Edit: Nå funker det av og til Er ikke til å bli klok på dette her. Kræsjer når jeg ser på produkter eller skal se på varer jeg har bestillt. Får ha på windowsupdate og se om det blir noen bedring i galskapen.. Endret 22. november 2006 av ken8 Lenke til kommentar
ken8 Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Fikk beskjed fra komplett om at de hadde noen problemer med siden sin, men kunne ikke svare noe sikkert på om dette hadde noe med mine problemer å gjøre, men er jo lov å håpe Lenke til kommentar
............... Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 (endret) bruk firefox til de retter det opp? Endret 23. november 2006 av karlsn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå