Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har problemer med server til betfair poker

Anbefalte innlegg

Når jeg bruker vanlig nettverkslednings, får jeg problemer med å kobble meg opp til befair sin pokerklient. Når jeg logger meg inn, reseter serveren seg automatisk etter 5 sec deretter logger den seg automatisk inn igjen for igjen resette etter 5 sec..... og slik fortsetter det. Når jeg derimot er koblet opp til internett med trådløst nett og den samme ruteren (jensen ruter) har jeg ingen problemer og alt funkerer som det skal! Noen smarte sjeler der ute med smarte løsninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9812398713

Dette er for din egen sikkerhet..

;)

Kjenner ikke til Jensen, men er det ulike innstillinger for brannmur over trådløst og over kablet? Evt. andre sikkerhetsfunksjoner?

Fint du har identifisert at problemet ligger her - evt. i driveren din for lokal nettverkstilkobling TCP/IP.

Lenke til kommentar

Nei, er samme instilling for brannmur over trådløs og kabel, finner heller ikke andre sikkerhetsfunksjoner som kan skrus av. Når det gjelder nettverkstilkoblingen, så har jeg ikke gjort noe med denne, kjører vanlig windows.

Lenke til kommentar

Testet nettopp den samme ledningen i laptopet, og det virket! Da skal problemet ligge i i driveren til TCP/IP altså? Hvordan kan jeg laste ned ny er det evntuelt noen andre programm enn standard windows som kan ta seg av dette?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Prøv bare reinstallasjon - det løser opp i evt. innstillingsproblemer.

Egenskaper på lokal tilkobling - fjern TCP/IP restart maskinen, og legg den til igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...