FDviking Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei lurer på hvilke fiskemerker dere synes er best eller har best kvallitet? selv er jeg veldig godt fornøyd med Shimano og Okuma, men har ikke så mye erfaring med andre merker. fint om noen kunne komme med noen innspill fortell gjerne om hvorfor dere synes at merke er bra mvh Viking Endret 22. november 2006 av FDviking Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Heilurer på hvilke fiskemerker dere synes er best eller har best kvallitet? selv er jeg veldig godt fornøyd med Shimano og Okuma, men har ikke så mye erfaring med andre merker. fint om noen kunne komme med noen innspill fortell gjerne om hvorfor dere synes at merke er bra mvh Viking 7337742[/snapback] LTS (Loop Team Syrstad) er jo veeeeldig bra, er for det meste innen fluefiske. shimano er jo bra det og, de lager blandt annent noen veldig brae sneller. Endret 22. november 2006 av mX Lenke til kommentar
varmit Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Shimano, ambassadeur,berkley Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 SAGE! http://www.sageflyfish.com/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Blir vanskelig å si siden alle har sine produkter som er bedre enn de andre og så er det en smaksak og til hvilken type bruk. Edit: Har selv flere shimano sneller og fra sølvkroken men siste kjøp av snelle er en herlig okuma snelle. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Shimano, gode minner Sempron Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det jeg fisker selv Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Shimano, Milo, Berkley, Fenwick, Guideline, , Hardy, Danielsson, G. Loomis, Vangen, Daiwa osv... Elsker Shimano-sneller. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Shimano, Milo, Berkley, Fenwick, Guideline, , Hardy, Danielsson, G. Loomis, Vangen, Daiwa osv... Elsker Shimano-sneller. Ingen over, ingen ved siden. 7367154[/snapback] Jepp, Shimano er tingen Lenke til kommentar
The_Hurricane Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har Shimano Beastmaster ultralett. En helt fantastisk stang. Har tatt alt fra gjedde og abbor til regnbueørret. Sistnevnte gikk heller dårlig, da stanga bøyde seg omtrent mellom beina på meg og sena røk i bryggekanten:!: Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 har også en shimano beastmaster til litt tyngre fiske (sjø/laks) må si jeg er super fornøy med den. helt konge. anbefaler Lenke til kommentar
Zeratul84 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tror jeg vier mitt liv til berkley hehe 2-12 g stang og spinner eller en liten ørretsluk, å 0.10 mm sene så får du kasta jævli langt og dratt noen feite ørret Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg har joba litt i fiskeutstyrsbutikk så jeg vet litt om hvilke merker som "aldri" er inne på reklamasjon... Shimano frontbrems-sneller til over 1000kr. (Spesielt TwinPower, genial snelle) Ambassadeur som er laget i Sverige (ikke den billigste dritten altså) Daiwa har et par godsaker Shimano Antares, Aspire, Lesath. Prøv aksjonen til en Aspire og bli frelst... Ellers så har man jo Fenwick, Milo (knekker desverre en del som følge av brukerfeil), Guideline, G. Loomis og sist men definitivt ikke minst Lawson. Spesielt Lawson Norwegian. Litt skeptisk til Berkley og ABU. Tenk at jeg kan skrive de i samme setning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå