Corn Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har et lite spørsmål angående morrowind.. Påvirker det hvor lang tid "in-game" det har gått spillet i det hele tatt? Dvs: Jeg har i ca 20 minutter castet et spell til magicka gikk ut, sovet til full magicka, og så begynt på nytt. Dette har ført til at det har gått noe sånn som 50dager fram i tid, in-game.. Får dette noen spesielle følger? annet en at evt tidsbaserte quests går ut på tid? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg tror ikke det betyr noe særlig. Tror tidsfrister og slikt avhenger mer av karakteren din og hvor langt du har kommet enn datoen. Men det var jo voldsomt mye ingame-tid å bruke på en halvtime, da! :smile: Lenke til kommentar
Corn Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Joda, jeg er ikke helt stolt av meg selv, angående powerlvl'ing og sånn. Dette er min første char og jeg regner med at jeg bør begynne på nytt, så jeg bare tester ut gode spells, og derfor trengte jeg litt høyere alteration :smile: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg brukte 350 dager på kødd på min første character. Til gjengjeld kan ikke Dagoth Ur drepe meg, selv om jeg tar av meg armor. :smile: Lenke til kommentar
Colin Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det er på kun ett sted tiden har litt å si, og det er etter at du har fått corprus disease.... Pål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå