cookie89 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Hei! Jeg fikk min nye HP Compaq nx6310 maskin fra siba.no i går... Den funka fint inntill i dag når eg skulle lokke skjermen på skjermen. 1 time senere så skulle eg skru den på igjenn, men da ville den ikke... Dette er meldinga som kommer: NTLDR is missing Press Ctrl+Alt+Del to restart Jeg har prøvd å reinstalere windows, men eg har trykket på Instalere Windows så kommer det opp: "Installasjonsprogrammet fant ingen harddiskstasjoner på datamaskinen." Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Den funka fint inntill i dag når eg skulle lokke skjermen på skjermen. 1 time senere så skulle eg skru den på igjenn, men da ville den ikke... Hva i all verden mener du me "lokke skjermen på skjermen"? Finner du disken/diskene i BIOS? Lenke til kommentar
cookie89 Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Den funka fint inntill i dag når eg skulle lokke skjermen på skjermen. 1 time senere så skulle eg skru den på igjenn, men da ville den ikke... Hva i all verden mener du me "lokke skjermen på skjermen"? Finner du disken/diskene i BIOS? 7337623[/snapback] mente lukke skjermen på laptopen... ja, jeg finner Diskene i biosen... Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 denne har serial-ata sant? viss s-ata kontrolleren står i ahci modus må Windows XP ha drivera for å finne harddisken/harddiskane. du kan sikkert stille på kontrolleren i BIOS. viss den står på AHCI, prøv å sett den til IDE eller Disabled viss du ikkje har fleire harddiskar i RAID. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå