Gå til innhold

PS3 Remote Play video

Knebel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble ikke akoratt imponert av den filmen.. Får intrykk av at man må sitte svært nær skjermen for å se ikonene skikkelig.

7337568[/snapback]

Den slutningen drar du tra en youtube video? PSP har tilstrekkelig oppløsning til å vise denne menyen skarpt nok.

:)

Lenke til kommentar
Den slutningen drar du tra en youtube video? PSP har tilstrekkelig oppløsning til å vise denne menyen skarpt nok.

Har selv en psp så vet at menyen på den er glimrende. Opfattet det bare slik at det var en ps3 som ble vist i filmen? Opfattet i såfall feil og beklager det :blush: Allikevel har jeg sett en liknene film hvor en som sitter 4 meter fra tven har problemer med å se ikonene i menysystemet til ps3.

Lenke til kommentar

Har selv en psp så vet at menyen på den er glimrende. Opfattet det bare slik at det var en ps3 som ble vist i filmen? Opfattet i såfall feil og beklager det :blush: Allikevel har jeg sett en liknene film hvor en som sitter 4 meter fra tven har problemer med å se ikonene i menysystemet til ps3.

7337675[/snapback]

Det er vel muligens bakdelen med 1080P og slike oppløsninger.. ;) Kommer sikkert løsninger hvor du kan øke størrelsen på tekst og ikoner etterhvert om dette blir et problem vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Det er vel muligens bakdelen med 1080P og slike oppløsninger..  Kommer sikkert løsninger hvor du kan øke størrelsen på tekst og ikoner etterhvert om dette blir et problem vil jeg tro 

Jada, tror ikke dette kommer til å bli det store problemet :) Sitter selv 2 meter foran tven når jeg spiller så for min del blir det ikke et problem uansett. Allikevel er det herlig at ps3 kjører det samme menysystemet som psp, svært oversiktlig og ryddig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...