Phrenetic Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Hei, Hva jeg har er et Chieftec kabinett med en Hiper 580w. Jeg har også en E6600 Cpu og Corsair TWIN2X 6400 DDR2 minne. Hva slags HK er å annbefale? Har lyst til å prøve meg litt på OC. Jeg har et GX2 skjermkort liggende, om jeg ikke får solgt det. Greit om HK`et har støtte for det skjermkortet. Raidkontroller på HK`et kan også være en fordel da jeg har 2 raptordisker som jeg bruker i raid0. Noen som har noen fine og ikke så altfor dyre oppsett av vannkjøling for en som ikke har vært borti det før? Takker for alle svar -B- Endret 22. november 2006 av Phrenetic Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 istedenfor vannkjøling kan du kjøpe kobber heatpipe på ca. 1 kilo. funker som faen og er lydløst Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har hørt at Corsair Nautilus 500 er et veldig godt alt-i-ett sett for nybegynnere. Du har ikke skrevet hvordan budsjettet ditt ser ut, så jeg vet ikke hvor bra hovedkort du har råd til. Jeg har i hvert fall Asus P5B DLX/WIFI-AP og er veldig godt fornøyd. Handlevognen ligger her Lenke til kommentar
Phrenetic Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har hørt at Corsair Nautilus 500 er et veldig godt alt-i-ett sett for nybegynnere. Du har ikke skrevet hvordan budsjettet ditt ser ut, så jeg vet ikke hvor bra hovedkort du har råd til. Noen som la inn på komplett sa at Corsair Nautilus 500 vistnok bråkte en del? O_O Kan rote litt på forumet her å se hva folk sier. Budsjett? Haha. Vi lar det stå til http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324815 Hva tror du om dette? Noe å satse på? -B- Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Mye bra er blitt sagt om det kortet, og her er en test av det. Du finner mange flere tester på Google Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå