( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Jeg vet! Stod i bensinstasjonen for ikke så alt for lenge siden, midt i en nokså lang kjøretur. Valget stod mellom M og Pondus. Hva ser jeg på M? Jo, Kill Bill-front, bare med madammen :!: Mens Pondus hadde en av sine "typiske" forsider.. Selvfølgelig gikk jeg for M! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Mai-utgavens forside var jo genial, men jeg vet ikke hvor den er tatt ifra. *undre* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Inspirasjonen er garantert fra en av de gamle supermann covrene. Tipper det er et fra "Lois Lane" blad eller noe sånt.. har søkt og søkt på google men finner ikke noe bra svar.. Det sier seg selv om jeg hadde funnet et bra nok svar, så ville jeg ha beholdt det selv og vunnet original stripen Her er det nye bladet for de som ikke har sett det enda: Endret 27. april 2007 av Slettet+5432143541 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå