klilleng Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 De sender sikkert ikke hub'en før de ser at man faktisk har betalt giroen. Taktisk. Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Hehe, egentlig ganske smart om de gjør det på den måten. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Likte ikke helt M i begynnelsen, men fant den morsommere etterhvert. I min mening har den passert Pondus og er pr. dags dato Norges beste tegneserie. Lenke til kommentar
fox Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har ikke fått huben, ei giro heller... Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Lima9 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Åh, digg! Det kjøper jeg ass. Bedre tegneserie skal man lete lenge etter^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Da har jeg fått: Lenke til kommentar
Tristar Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Det tar sin tid å få den hub'en Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Fikk huben for ca. en uke enda, men har ikke brukt den enda. Jeg drikker opp kaffen for fort til å faktisk ha bruk for den Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 M er genialt, men du må ha viss grad spesiell humor for å virkelig like bladet. Angående hvilke serier som hadde gjort seg best sammen i et blad, må det ha vært Pondus, Rocky og M. Forresten, er det andre enn meg som gremmes over biserien i M-bladet som omhandler bl.a. Mr. Cappucino? Den er skremmende kjedelig. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Enig. Vanvittig kjedelig, men Wulffmorgenthaler er genialt. Har følgt med på den serien en god stund før den kom i M, men kult å se at den er på trykk. Edit: Fikk forresten Hub-en idag. Endret 13. mars 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Torsty Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 En biserie som jeg må si er enormt dårlig er den med en romkar som går rundt og sikter med pistolen sin og dreper mye forskjellig saker. Hva er bra med den? Må være noe jeg ikke forstår. Eon er bra, og noen andre. Selv om siste bladet hadde noen kule ninja-greier og et ubertøfft cover så må jeg si jeg vart skuffa. Nr.2 er min hittil fav.(Kill Bill coveret) Men fortsatt et bra blad nr.3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 M er genialt, men du må ha viss grad spesiell humor for å virkelig like bladet. Angående hvilke serier som hadde gjort seg best sammen i et blad, må det ha vært Pondus, Rocky og M. Forresten, er det andre enn meg som gremmes over biserien i M-bladet som omhandler bl.a. Mr. Cappucino? Den er skremmende kjedelig. 8134497[/snapback] Enig ang biserien. Jeg liker heller ikke Rocky. Syntes det er skikkelig knotete og vanskelig å lese. Orker ikke sitte med fjeset trykket ned i bladet for å få det med meg, hopper helle over. Før kjøpte jeg alltid Pondus over M, men nå er det motsatt. Pondus har blitt så vannet ut, føler jeg. Men M er genialt uansett, så det spiller ingen rolle. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker heller ikke Rocky. Syntes det er skikkelig knotete og vanskelig å lese. Orker ikke sitte med fjeset trykket ned i bladet for å få det med meg, hopper helle over. 8146575[/snapback] Syntes det samme før, men etter å ha lest litt "grundigere" så synes jeg det er en av de bedre biseriene. Så jeg kan anbefale å prøve å få det med seg, ihvertfall. Angående HUB'en, så er den bare USB 1.1, ikke 2.0. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Enig ang biserien.Jeg liker heller ikke Rocky. Syntes det er skikkelig knotete og vanskelig å lese. Orker ikke sitte med fjeset trykket ned i bladet for å få det med meg, hopper helle over. Før kjøpte jeg alltid Pondus over M, men nå er det motsatt. Pondus har blitt så vannet ut, føler jeg. Men M er genialt uansett, så det spiller ingen rolle. 8146575[/snapback] Du går glipp av noe, Rocky er genialt. But hey, that's just my opinion. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du går glipp av noe, Rocky er genialt. But hey, that's just my opinion. 8149889[/snapback] Hm. Jeg får gi det en sjangse til da. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Ja det må du, Rocky er rimelig undervurdert her i Norge. Mye smart og snedig, for ikke å snakke om hysterisk, humor der. Designen er ikke min type, og kan nok skremme vekk noen, likevel blir jeg trollbundet Kjøpte den første samleboka til farsan til jul, ettersom han syntes Rocky var best av stripene i Adressa. Han bare satt der og lo, resten av dagen og den neste... Btw, har ikke kjøpt så mye M, men lad nr.2 kjøpte jeg. Fiiine framsiden Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Kjøpte M superalbum i går. 45,- hos Outland. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Det eneste som egentlig plager med med M er at Mads tydeligvis ikke er verdens mest produktive trønder. Det hender jeg må bla over flere sider i bladene fordi jeg har lest stripene for mange ganger. Men alikevel er M genialt og jeg kjøper bladene hver eneste måned. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Er en grunn til at han blir kalt Mads "Deadline-dødaren" Eriksen. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Åhåhå. Jeg digger forsidene. Nesten en grunn i seg selv til å kjøpe bladet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå