simenn Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 8. januar kommer Mads Eriksens fantastiske tegneserie M med eget månedsblad. Det blir tretten utgivelser i året, så det er bare å bestille abonnement nå. I følge serienett.no kommer Dork Tower, Fuzzy og McCoy til å være blant biseriene i bladet. Er det noen som har vært borti Dork Tower før? Jeg gleder meg uansett til at Norges morsomste tegneserie kommer i eget blad! Serienett Schibstedforlagene Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Får vel nesten vurdere å abbonere på dette, tror jeg. Kunne ønske Frode Øverli kunne sammarbeide med Mads Eriksen og lage et blad sammen, for øvrig, det hadde vært saker. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Får vel nesten vurdere å abbonere på dette, tror jeg. Kunne ønske Frode Øverli kunne sammarbeide med Mads Eriksen og lage et blad sammen, for øvrig, det hadde vært saker. 7337391[/snapback] eriksen har jo alt en ganske solid bolk av pondusbladene. men ja, om de delte et blad likt, med litt tilleggsplass for biserier, tror jeg det hadde vært det aller beste. spørsmålet med m i eget blad blir jo også om han klarer å holde kvaliteten oppe med økt produksjon. fram til det motsatte er bevisst setter jeg all min lit til at mads fortsetter i sin genialitet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Tenk deg et blad med M, Pondus, Rutetid, Riskhospitalet osv. Og ikke så mange 'fyllserier'. Var det jeg mente. Men ja, Pondus-bladene har også en god del bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Ahh, favoritten sammen med Pondus og Rocky. Dette er perfekt toalettlektyre. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Hehe, M er genialt Nå har forresten Adresseavisen blitt anmeldt pga. to M striper de publiserte: http://www.adressa.no/kultur/article760459.ece# Må bare le av det hele, så latterlig Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Haha, så til de grader latterlig, også. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 8. januar kommer Mads Eriksens fantastiske tegneserie M med eget månedsblad. Det blir tretten utgivelser i året, så det er bare å bestille abonnement nå. I følge serienett.no kommer Dork Tower, Fuzzy og McCoy til å være blant biseriene i bladet. Er det noen som har vært borti Dork Tower før? Jeg gleder meg uansett til at Norges morsomste tegneserie kommer i eget blad! Serienett Schibstedforlagene 7337369[/snapback] Dork Tower er en serie av samme fyren som illustrerer Munchkin-kortene, *et-ellerannet* Kovalic. Kjøpte et blad i Danmark i sommer, mener det var ganske vittig og meget nerdete. Midt i blinken for målgruppen. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 8. januar kommer Mads Eriksens fantastiske tegneserie M med eget månedsblad. Det blir tretten utgivelser i året, så det er bare å bestille abonnement nå. I følge serienett.no kommer Dork Tower, Fuzzy og McCoy til å være blant biseriene i bladet. Er det noen som har vært borti Dork Tower før? Jeg gleder meg uansett til at Norges morsomste tegneserie kommer i eget blad! Serienett Schibstedforlagene 7337369[/snapback] Dork Tower er en serie av samme fyren som illustrerer Munchkin-kortene, *et-ellerannet* Kovalic. Kjøpte et blad i Danmark i sommer, mener det var ganske vittig og meget nerdete. Midt i blinken for målgruppen. 7351333[/snapback] takk! virker bra ut i fra hva jeg kan lese her og her. 8. januar blir en bra dag! (og noen burde sende Elisabeth Riiber et par Eon-striper, det burde sette fart på henne.) Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det bare jeg som synes M er oppskrytt altså? Riskhospitalet-blad med Eon, Reservatet og Lenore som biserier hadde sparket rumpe. Eller enda bedre, T&T-blad med alle de forennevnte som biserier! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg tror ikke det er så mange som synes det. M er etter min mening den beste norske serien for øyeblikket. Den er veldig morsom, og Mads Eriksen er vanvittig flink til å tegne. Lenke til kommentar
Laxaa Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er det bare jeg som synes M er oppskrytt altså? Er faktisk enig med deg der. Synes ikke M er en dårlig serie, men det er mye i den som er, vel, kjedelig. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Liker M veldig godt, men eget blad veit jeg ikke om serien er verdt - til det har den litt for mange hvileskjær. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Synes det begynner å bli så enormt mange serier, virker som de deler opp alle seriene i egne små mindre serier. For så å kjøre på med fyll i nesten hele bladet i håp om at det skal bli til en til spinoff.... Hadde du hatt f.eks Nemi, M, Pondus og Rocky i ett blad, så hadde du hatt ca akkurat nok materiale til å fylle det med kvalitet. Istedenfor så lager de 4 individuelle blad, med 10 sider med det som er på forsiden (f.eks pondus) og resten med tidvis elendig fyllmateriale. Endret 25. november 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Nja, jeg vet ikke jeg. Er fornøyd med mengden av både Pondus og Rocky i bladene deres. Nemi vet jeg ikke hvordan det står til med. Så lenge biseriene er bra, er alt som det skal være. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Problemet er (sett i mine øyne) at biseriene blir dårligere og dårligere. Alle de biseriene som er ok. Blir jo gjort om til egne serier, med påfølgende dårlige biserier... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Skjønner hva du mener, men det blir feil å kalle det "egne serier". M var en "egen serie" før den fikk eget blad. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Så dette betyr at Pondus, ikke kommer til å ha M mer i bladet sitt? Et Pondus blad med M, Eon og Kollektivet er i mitt syn drømme bladet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Så dette betyr at Pondus, ikke kommer til å ha M mer i bladet sitt? Et Pondus blad med M, Eon og Kollektivet er i mitt syn drømme bladet. 7356818[/snapback] Pondus har skiftet utgiver til Egmont, sammen med Eon og Rocky tror jeg, så da blir det ikke mer M og Kollektivet der på en stund. Håper M bladet blir bra og selger bra, for det fortjener det virkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå